نوشته شده توسط : مهران

منظور از سیر سیاه چیست؟
سیر سیاه یا (Black Garlic) به نوعی از فرآورده های سیر معمولی و تازه (Allium sativum L) گفته می شود که تهیه آن کاری آسان نبوده و باید حدود 60 تا 90 روز تحت حرارت و رطوبتی کنترل شده و بر اثر فرایند تخمیر شکل گیرد. این سیر در نهایت به رنگی سیاه و به حالتی ژله ای تبدیل گشته و از آن می توان به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده شیرین برای غذاهای مختلف استفاده کرد. سیر سیاه از خواصی منحصر به فرد برای سلامتی انسان برخوردار بوده و مصرف آن کاملا انرژی زا می باشد.

سیر سیاه از جمله فراورده هایی است که برای نخستین بار کره ای ها جهت تولید برخی از محصولات دارویی و یا شکلات و نوشابه های انرژی زای خود، آن را مورد استفاده قرار دادند. همچنین دیگر کشورهای آسیایی از قبیل ژاپن و تایلند از سیر سیاه به عنوان یک غذای سنتی یاد می کنند. همانطور که اشاره شد؛ با نگهداری گل پیاز سیر تازه در دمایی بین 60 تا 77 درجه سانتی گراد توسط دستگاه هایی مخصوص به تدریج در اثر فرایند تخمیر و مجموعه ای از واکنش های غیر آنزیمی همچون واکنش میلارد و اکسیداسیون فنل‌ ها، سیر شروع به تغییر رنگ و مزه کرده و بافت آن نیز حالت کاراملی و الاستیکی پیدا می کند.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 190 هزار تومان

 

1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 380 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 340 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 570 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 510 هزار تومان

 

خواص و فواید سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز

در طی سال های اخیر با توجه به خواص منحصر به فرد سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری و طعم بسیار خوشمزه آن شاهد افزایش رشد چشمگیر تقاضای مردم برای خرید این محصول که حاوی مواد مغذی ارزشمندی بوده؛ هستیم. سیر سیاه شرکت بیز از جمله فراورده های مقوی و انرژی زا موجود در بازار است که بر اساس شواهد موجود می توان به خاصیت این گیاه دارویی برای درمان بسیاری از بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. اگر بخواهیم در یک دسته بندی کلی به چند نمونه از مهمترین خواص و فواید سیر سیاه شرکت بیز اشاره ای کوتاه داشته باشیم؛ می توان هر یک از موارد مطرح شده در قسمت ذیل را برای آن برشمرد:

خرید سیر سیاه شرکت بیز

شادابی و تندرستی
مصرف سیر سیاه دکتر بیز ۱۷۰ گرمی با توجه به میزان قابل توجه انرژی انباشته شده درون خود به محض آزاد سازی در بدن باعث شادابی و تندرستی افراد خواهد شد. شاید همین خاصیت انرژی زایی سیر سیاه باعث شده که عده ای از ورزشکاران مصرف این ماده مغذی را قبل از تمرین و در وعده های غذایی خود فراموش نکنند.

– ضد سرطان
بنا بر اعتقاد محققان یکی از مهمترین خواص منحصر به فرد سیر سیاه دکتر بیز در پیشگیری از بروز بیماری سرطان بوده و بر اثر حرارت دادن سیر خام و تازه می توان میزان تولید پلی فنل ها، فلاونوئید ها، آمینو اسیدها و ترکیب ارگانوسولفور S-allylcysteine را افزایش داد. بدین ترتیب این ماده فراوری شده به دلیل خاصیت دارویی و آنتی اکسیدان بسیار قوی خود نقشی موثر در کاهش رشد سلول ها و تومورهای سرطانی داشته و حتی ممکن است که منجر به مرگ آنها نیز شود.

 

– خاصیت ضد چاقی و لاغر کننده
سیر سیاه دکتر بیز یک چربی سوز طبیعی و بسیار قوی برای افراد چاقی است که قصد کاهش وزن دارند. شما می توانید برای لاغری در کنار برنامه ی ورزشی و رژیم غذایی خود؛ مصرف این ماده مغذی و انرژی زا را نیز جای داده و برای ضعیف و برطرف شدن توده های لیپیدی و چربی درون بدن از آن کمک گیرید.

سلامت پوست و ضد پیری

از دیگر خواص پر فایده و منحصر به فرد سیر سیاه می توان به خاصیت کلاژن سازی بسیار بالای آن اشاره کرد. کلاژن یکی از مواد اصلی پوست انسان به شمار آمده که مانع از ایجاد چین و چروک و خطوط روی پوست می گردد. اما افزایش سن و برخی از عوامل جانبی دیگر باعث کاهش رشد این ماده مغذی پوست شده و ما شاهد پیری و چین و چروک روی پوستمان خواهیم بود. مصرف سیر سیاه به دلیل این خاصیت ارزشمند خود به سلامت پوست کمک زیادی کرده و با تولید کلاژن مانع از ایجاد خطوط پیری، آکنه، جوش و … بر روی پوست افراد می گردد.

 

– تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و آنتی بیوتیک
از دیگر خواص منحصر به فرد سیر سیاه را میتوان به خواص آنتی اکسیدانی، ضد قارچی و ضد باکتریایی آن اشاره کرد و به دلیل «اس ال سیستئین» موجود در سیر سیاه؛ مصرف این ماده مقوی بدون شک باعث تقویت سیستم ایمنی بدن انسان و جلوگیری از بروز عفونت های ادراری و … خواهد شد.

– کاهش کلسترول و تنظیم کننده فشار خون
محققان بر اساس تحقیقات انجام گرفته شده در سال 2005 میلادی به این نتیجه رسیدند که وجود دو عنصر مهم و اساسی در ترکیبات مواد غذایی موجب بهبود جریان گردش خون می شود. اما در تحقیقی دیگر که توسط محققان سوئدی با هدف یافتن ریشه این مسئله انجام گرفت شاهد ایجاد سولفید هیدروژن بعد از مصرف سیر در بدن انسان هستیم. بنابراین یک عامل موثر و مهم در افزایش گردش خون بدن را می توان به وجود ترکیبات سولفوریک موجود در سیر سیاه نسبت داد. همچنین مصرف این ماده به خاطر تنظیم میزان فشار خون برای افرادی که سابقه ابتلا به بیماری قلبی را داشته اند؛ بسیار مفید بوده و باعث کاهش خطرات حمله قلبی در این دسته از افراد خواهد شد.

 

 

 

منبع معتبر نوشته های بالا



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

تداخلات داروئی قارچ گانودرما
در کنار تمام خواص و مزایایی که برای این قارچ ذکر شد باید بدانید که این قارچ با آسپرین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی، هپارین و وارفارین ممکن است تداخل دارویی داشته باشد. همچنین در بیماری های خودایمنی باید زیر نظر پزشک مصرف شود.

نکته مهم دیگر در رابطه با نحوه مصرف قارچ گانودرما آن است که باید از مصرف آن در دوران بارداری و شیردهی نیز خودداری کرد زیرا هنوز اثرات آن بر جنین و نوزاد به طور کامل بررسی نشده است. همچنین مصرف آن در کودکان زیر ۱۲ سال توصیه نمی شود. با توجه به محدودیتی که در مصرف این قارچ به آن اشاره شد، قبل از استفاده حتما باید با پزشک معالج مشورت کرد تا بتوان با استفاده از این قارچ به نتیجه مطلوبی دست یافت.

سخن آخر
برای اینکه نتیجه ی خوبی از مصرف این قارچ بدست آورید باید، قهوه گانودرما را مانند داروهای دیگر به طور منظم و روزانه و اندازه ی مناسب مصرف نمایید. در غیر این صورت نمی توان نتیجه ی لازم را از مصرف این ماده ارزشمند دریافت کنید. همچنین این قهوه ی درمانی را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

قبل از مصرف قارچ گانودرما بدون مشورت با پزشک هیچ درمانی را خود سرانه شروع نکنید تا در روند درمان شما اختلال به وجود نیاید. همچنین برای مشاهده تمام محصولات درمانی می توانید به پیج اینستاگرام ما مراجعه نمایید.

قهوه گانودرما و میگرن ؛ درمان میگرن عصبی با قهوه گانودرما همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم خواص مواد غذایی سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید قرآن کریم از بهشت با نام جنت نام برده است و معنی جنت باغی است که درختان میوه فراوان دارد.همچنین در این کتاب آسمانی از میوه های زیادی نام برده شده است.

بیشتر بخوانید : بالنگ در چه فصلی است ؛ در کدام فصل بالنگ رسیده می شود

امروزه با پیشرفت جوامع بشری بیماری ها هم پیشرفت زیادی کرده اند و یکی از راه های نجات انسان از بیماری های مختلف شناخت کامل طبیعت و آشنایی با خواص گیاهان و میوه ها است.

از مهمترین میوه هایی که در قرآن از آنها نام برده شده است می توانیم به انجیر و زیتون اشاره کنیم که به تازگی یک گروه تحقیقات ژاپنی پی به خواص فوق العاده مصرف یک عدد انجیر و هفت عدد زیتون شده است.

پس از اینکه یکی از قرآن پژوهان مصری اعلام کرد که خداوند در قرآن به انجیر و زیتون قسم خورده است و نام انجیر یک بار و نام زیتون هفت بار در قرآن آمده است ، رییس این گروه مسلمان شد.

قهوه گانودرما و میگرن
تحقیقات انجام شده بر روی تاثیر قهوه گانودرما بر بیماری میگرن نشان می‌دهد که قهوه گانودرما سیستم ایمنی بدن و گردش خون در سر را تقویت می‌کند،

همچنین قهوه گانودرما باعث آرامش و بهبود خواب راحت می‌شود و در نهایت باعث بهبود و درمان بیماری میگرن می‌شود.

بیماری میگرن امروزه در بسیاری افراد در سراسر جهان مشاهده می‌شود

و یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توان این بیماری را درمان کرد مصرف داروهای گیاهی از جمله قهوه گانودرما است.

در نتیجه‌ی این بیماری فرد از انجام بسیاری از فعالیت‌های روزانه‌ی خود عقب می‌ماند

و نمی‌تواند آنها را به درستی انجام دهد. برای بهبود و درمان بیماری میگرن

داروهای مختلفی وجود دارد و مصرف آنها عوارض زیادی را برای فرد به همراه دارد.

تاثیر قهوه گانودرما بر بیماری میگرن و درمان و بهبود خواب، تنظیم فشار خون،

درمان انواع هپاتیت، سر گیجه، کلسترول بالا، تقویت سیستم ایمنی، درمان انواع سرطان‌ها اثبات شده است.

این قهوه دارای مواد معدنی و املاح بسیار زیادی است که استفاده از آن به تمام سنین توصیه می‌شود.

خواص معجزه آسای قهوه گانودرما باعث شده است تا در سراسر جهان نماد طول عمر، سلامتی و جاودانگی باشد.

قهوه گانودرما به خاطر خواص و مزایای درمانی و دارویی که دارد تقریبا ۱۰۰۰ سال است

که در کشورهای آسیایی برای درمان انواع بیماری‌ها مانند سردردهای میگرنی مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است.

از جمله تاثیر قهوه گانودرما بر بیماری میگرن این است که با تنظیم خواب و بهبود کیفیت آن در انسان حملات ناگهانی میگرنی جلوگیری می‌کند

و به مرور زمان باعث درمان انواع سردردهای میگرن می‌شود.

آشنایی با دیگر خواص قهوه گانودرما
برای اینکه شما سروران گرامی با دیگر خواص قهوه گانودرما آشنا شوید این بخش را برای شما تهیه نموده ایم.

 

 

منبع معتبر نوشته ها

 



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خرید قهوه سوپریم گانودرما

اگر شما نیز به دنبال استفاده و خرید قهوه سوپریم هستید، می توانید از همین وب سایت پیش روی خود اقدام لازم را انجام دهید و این محصول را سفارش دهید. برای خرید قهوه گانودرما سوپریم بر روی آن کلیک کرده و آن را در داخل سبد خرید خود بیفزایید تا بتوانید مرحله پرداخت رسیده و سفارش خود را نهایی کنید. در خرید این محصول بسیار بی نظیر حتما آدرس محل تحویل را با نهایت دقت وارد کنید تا همکاران ما بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن سفارش شما را درب منزل تحویل دهند. همچنین می توانید قبل از خرید این محصول نظرات و پیشنهادات مصرف کنندگان را مورد مطالعه قرار داده تا بتوانید با خیال راحت تصمیم لازم را برای استفاده و خرید این محصول داشته باشید. در سال اخیر شاهد افزایش فروش قهوه سوپریم گانودرما هستیم که این امر نشان دهنده محبوبیت بسیار بالای این محصول نزد مردم در سراسر جهان به خصوص در کشور ما است.

تصویر ۳

 

یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن بسیاری از مشتریان را به سوی خود جلب کرده است، قیمت قهوه گانودرما سوپریم می باشد، که در خصوص قیمت این محصول می توان گفت، مشتریان برای خرید و استفاده این محصول می توانند قیمت بسیار مناسبی را پرداخت کنند. شما می توانید قبل از خرید این محصول شگفت انگیز حتما قیمت آن را مورد مشاهده قرار داده و با توجه به بودجه در اختیار خود اقدام به خرید و استفاده این قهوه نمایید. همچنین در هنگام تحویل این محصول حتما به تاریخ استفاده آن نیز توجه لازم را داشته باشید و در صورت مشاهده هرگونه مشکل با ما در تماس باشید.

تصویر ۴

قهوه سوپریم دکتر بیز و خواص شگفت انگیز آن

 

قهوه سوپریم دکتر بیز یکی از محصولات بسیار پرطرفدار این شرکت معتبر است و دارای خواص درمانی بسیار زیادی مانند تاثیر بر لاغری و تناسب اندام و انرژی زایی فراوان بوده و می تواند کسالت و رخوت را از افراد دور نموده و به آنها انرژی مضاعف بدهد. کافه سوپریم دکتر بیز از ترکیبات گیاهی بسیار مفید و شناخته شده فرموله و تهیه گردیده و یکی از قهوه های بسیار مفید گیاهی شناخته می شود.

کافه سوپریم دکتر بیز

این نوشیدنی بسیار خوشمزه و گوارا از چندین ترکیب گیاهی مفید و پرطرفدار تشکیل شده است و قادر به ایجاد انرژی زایی و نیرو بخشی جنسی به ویژه در آقایان است. این نوشیدنی منحصر به فرد از ترکیب قهوه، گیاه خرنوب، گیاه جنسینگ و عصاره قارچ گانودرما تشکیل یافته و عطر و طعمی دلنشین و بی نظیر دارد.

(تصویر ۱)

خواص کافه سوپریم دکتر بیز

این نوشیدنی پرطرفدار به دلیل داشتن قهوه، سرشار از منیزیم، پتاسیم، کلسیم و فسفر بوده و دارای حجم بالایی از ویتامین های خانواده B و آنتی اکسیدان های ضروری بوده و نقش بسیار مهمی در پیشگیری از سرطان و تقویت سیستم ایمنی بر عهده دارد. تاثیر بر کاهش استرس، افزایش عملکرد کلیه و مثانه، کاهش مشکلات گوارشی و پیشگیری از بروز بیماری های سیستم ایمنی از جمله خواص بسیار مهم و قابل توجه قهوه می باشند.

(تصویر ۲)

خواص گیاه خرنوب

یکی از ترکیبات بسیار مهم در کافه سوپریم دکتر بیز، گیاه معروف خرنوب است. این گیاه دارای خواص ضد التهابی بوده و در تسکین دردهای ریوی، کاهش سرفه های خشک و از همه مهمتر افزایش قدرت باروری در آقایان بسیار مفید و مورد استفاده می باشد.

خواص گیاه جینسینگ

گیاه جینسینگ یکی از معروف ترین و پرآوازه ترین گیاهان مورد استفاده در طب سنتی چینی است و به منظور افزایش قدرت جنسی و قدرت باروری مردانه از آن استفاده می شود. این گیاه یک حالت ریشه ای شکل داشته و به طرق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تحقیقات و مطالعات بسیار زیادی نشان داده اند که این گیاه با افزایش تحرک و تعداد اسپرم های فعال، قادر به کاهش ریسک ناباروری و افزایش میل و قدرت جنسی در آقایان است.

خواص قارچ گانودرما

قارچ گانودرما یکی از معجزه های طبیعی و بسیار مفید طبیعی به شمار آمده و به قارچ جان افزا شهرت دارد. این قارچ دارای خواص درمانی بسیار زیادی بوده و می تواند ضعف سیستم ایمنی، مشکلات گوارشی، مشکلات کلیوی، قلبی عروقی و کمبودهای انرژی به دلایل متفاوت را برطرف نموده و از جمله اکسیرهای شفابخش طبیعی به شمار می آید. از ترکیب این چهار ماده با یکدیگر، یک نوشیدنی بسیار شگفت انگیز به نام کافه سوپریم دکتر بیز خلق گردیده و شهرت بسیار زیادی کسب نموده است.

 

 

قهوه گانودرما برای کیست تخمدان

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%aa%d8%ae%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%86/



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خرید گن ساعت شنی اصلی, جنس لاتکس اصل کلمبیایی برند معروف آنچری Ann Chery با کیفیت عالی و تضمینی و تاثیر فوق العاده در لاغری و چربی سوزی و فرم دهی
بسیار مناسب برای استفاده افراد عادی که دنبال کاهش وزن هستند.
و افرادی که عمل جراحی لاغری انجام داده اند و افرادی که زایمان کرده و دنبال لاغری هستند.
شما می توانید بهترین نوع گن لاغری را با تخفیف طلایی از این سایت تهیه کنید.

گن ساعت شنی یکی از بهترین وسیله های لاغری و چربی سوزی و فرم دهی به بدن می باشد.
که البته این روزها به دلیل مسایل گمرکی و نایاب بودن جنس اصلی گن ساعت شنی, قیمت های مختلف ( در حال حاضر از 600 تا 900 هزار تومان) در پیج های مختلف دیده می شود.

ولی شما مشتری محترم کاپلان مارکت می توانید این گن را با تخفیف ویژه و با قیمت بسیار مناسب از این فروشگاه تهیه کنید.

گن لاغری ساعت شنی اصلی در 3 مدل تاپی بند پهن, تاپی بند سوتینی و شکم بند موجود است.
در حال حاضر رنگ مشکی و کرم برای گن های ساعت شنی موجود است. که می توانید رنگ و سایز دلخواه خود را سفارش دهید.

خرید بهترین گن زنانه برای لاغری شکم و پهلو
در صورت نیاز به مشاوره و انتخاب سایز و مشاهده تصاویر واقعی و با کیفیت محصول با شماره 09127250963 به اسم صادقی به صورت تلفنی یا تلگرامی و یا واتس اپ در ارتباط باشید.

خرید اینترنتی گن لاغری ساعت شنی لاتکس اصل کلمبیایی تخفیف طلایی
خرید ارزان گن لاغی ساعت شنی اورجینال از کاپلان مارکت
خرید ارزان گن ساعت شنی اصل
شما مشتری محترم کاپلان مارکت می توانید بهترین مدل گن لاغری کلمبیایی ساعت شنی مارک آنچری اصلی را با قیمت بسیار مناسب و با بالاترین کیفیت و به صورت کاملا تضمینی از این سایت خرید کنید.

در ساخت گن شنی لاتکس تاپی گن لاغری ساعت شنی جلیقه ای از فنر های فلزی استفاده شده است.
که باعث می شود گن به صورت کامل به بدن شما بچسبد.
و فرم بگیرد و موقع نشستن و برخاستن و راه رفتن و … به هیچ وجه لول نشود و لیز نخورد.
روزانه ۵ تا ۸ ساعت این گن را از زیر لباس بپوشید.
و یک ماه بعد تاثیر معجزه آسای این گن را در چربی سوزی و فرم دهی شکم و پهلو مشاهده نمایید.

بهترین گن لاغری زنانه با کیفیت عالی و اثربخشی فوق العاده در لاغری و بهترین راه برای خوش اندام شدن

تفاوت مدل تاپی بند نازک و بند پهن و شکمی در گن های شنی:
گن های ساعت شنی به صورت کلی در دو مدل تاپی و شکمی در بازار موجود هستند.

مدل شکمی فقط قسمت شکم و پهلو را پوشش می دهد و خودش در دو نوع شکمی 3 قزنه و شکمی 6 قزنه ارائه شده است.

مدل تاپی به گونه ای است که قسمت پشت بدن(تا زیر گردن) را هم کامل پوشش می دهد و از جلو قسمت سینه آن خالی است.
تاپی برای کسانی که چربی پشت هم داشته باشند و بالای خط سوتین هم بخواهند با گن پوشش داده شود و فرم بگیرد و چربی سوزی انجام شود مناسب است.
تاپی در دو مدل تاپی بند نازک(بند سوتینی) و تاپی بند پهن(رکابی) موجود می باشد.

مدل تاپی بند پهن برای آن دسته از افرادی که در منزل و یا از زیر لباس به صورت طولانی مدت استفاده می کنند و دوست ندارند قسمت شانه گن از نوع بند باریک باشد و روی شانه خط بیندازد مناسب است.

مدل بند سوتینی برای افرای که از زیر لباس مجلسی یا لباس های خاص دیگر گن می پوشند و دوست ندارند قسمت روی شانه مشخص باشد مناسب می باشد.
همچنین مدل بند نازک به صورت متحرک بوده و بند های روی شانه آن قابل تنظیم است که این مزیت نیز باید موقع خرید مورد توجه قرار گیرد.

شما با توجه به این اطلاعاتی که داده شد می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

یک باور غلط در مورد گن تاپی:

بعضی از مشتری های عزیزمون فکر میکنن تاپی برای اینکه لول نشود مناسب تر است,
در صورتی که فنر های کار گذاشته شده داخل گن است که از لول شدن و جمع شدن و سر خوردن گن جلوگیری می کند.
و این قضیه ربطی به تاپی یا شکم بند بودن گن ندارد.
پس متناسب با نیاز خودتان گن مورد نظر را تهیه کنید.

بهترین مارک گن ساعت شنی
گن ساعت شنی در مارک های متنوع مثل آنچری Annchery, آنمیشل Ann michell, اکسلنت شیپرز Excellent shapers و مارک های متنوع دیگر موجود است که مشهورترین آنها این سه مارکی است که نام بردیم.

در بین این مارک ها اگر بخواهیم بهترین مارک گن لاغری ساعت شنی را انتخاب کنیم بدون شک آنچری انتخاب اول ما خواهد بود.

خرید گن ساعت شنی تاپی بند پهن
گن ساعت شنی تاپی مشکی
این مدل به صورت تاپی یا همان رکابی می باشد و دارای بند های پهن روی قسمت شانه می باشد که به صورت پهن و ثابت می باشد و تنظیم نمیشود.

مناسب برای شکم و پهلو
بسیار مناسب برای چربی پشت
پوشش کامل پشت بدن ز بالای باسن تا زیر گردن
بسیار مناسب برای بعد از لیپوماتیک
بسیار عالی برای بعد از عمل ابدومینوپلاستی
چربی سوزی عالی و تضمینی
مناسب برای زیر لباس و مجلسی و …
ایده آل برای استفاده روزانه

 

 

https://harajkaade.ir/product/%da%af%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b4%d9%86%db%8c-%d8%ac%d9%84%db%8c%d9%82%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c-%d9%88-%d8%b4%da%a9%d9%85%db%8c-%d9%be%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

ژل افزایش قد سیلیکونی اصل

برای بسیاری از افراد کوتاه بودن قد آزاردهنده و ناراحت کننده است. به خصوص زمانی که به دلیل قد کوتاه توسط دیگران تمسخر می شوند. این افراد معمولا برای رفع این مشکل اقدامات متفاوتی انجام می دهند. به عنوان مثال از تزریق هورمون کمک می گیرند، جراحی های افزایش قد دردناک انجام می دهند یا به طور دائمی از کفش های پاشنه بلند استفاده می کنند. اما این راهها معایب خودشان را دارند. هورمون رشد قد برای یک فرد بالغ که استخوان هایش شکل گرفته کاملا بی اثر است، جراحی افزایش قد ، طولانی و دردناک است و عوارض زیادی دارد و پس از تحمل همۀ این سختی ها فقط دو تا سه سانتی متر به قد فرد اضافه می کند. افزایش قد به کمک کفش های پاشنه بلند نیز یک مشکل آزاردهندۀ همیشگی است. پاشنۀ بلند مانع از حرکت آزاد می شود و استفاده طولانی آن در محل کار و محل تحصیل عوارض شدیدی برای بدن دارد. علاوه بر این کفش پاشنه دار برای خانمها قابل استفاده است اما آقایان نمی توانند از این روش استفاده کنند.راه حل این مشکل کجاست؟ شما می توانید با خرید ژل سیلیکونی افزایش قد این مشکل را رفع کنید.

 

کفی ژله ای افزایش قد چیست؟

یکی از محصولات شناخته شده که امروز در بازار می توانید ببینید، کفی ژله ای افزایش قد است. این کفی که به آن ژل افزایش قد نیز گفته می شود محصولی تشکیل شده از چند پد نرم سیلیکونی است که می تواند روی یکدیگر سوار شود. این ژل نرم سیلیکونی به شما کمک می کند که قدتان را به اندازۀ دلخواه بالا ببرید.

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل

اگر می خواهید کفی ژله ای افزایش قد را تهیه کنید ، باید به داروخانه ها ، مراکز مجاز پخش و نمایندگی های این محصول سر بزنید. قیمت ژل افزایش قد سیلیکونی بسیار مناسب است و شما کافی است با پرداخت یک مبلغ جزئی ، این محصول را از فروشگاه ژل افزایش قد سیلیکونی تهیه کنید. با خرید یک بسته از این محصول بدون هیچ دردسر و ناراحتی قد خود را بین یک تا ده سانتی متر به انتخاب خودتان بلندتر کنید. نیازی نیست که برای هر کفش خود یک بسته کفی ژله ای افزایش قد بخرید. شما می توانید همان کفی را به سادگی در کفش های دیگرتان استفاده کنید و بدون اینکه دیگران از وجود آن مطلع شوند به سادگی قد خود را ارتقا دهید. ضمنا دیگر مشکلات ناشی از کفش های پاشنه دار را نخواهید داشت. به سادگی راه بروید، بدوید و در طول روز به فعالیت بپردازید.

تصویر۳

ویژگیهای کفی ژله ای افزایش قد

بدون شک محصولی که تا این اندازه مورد استقبال قرار می گیرد باید ویژگیهای خاصی داشته باشد که توجه مصرف کنندگان را جلب کند، ما به شما برخی از این ویژگی ها را خواهیم گفت:

کفی ژله ای افزایش قد محصولی راحت و نرم است و هیچ فشاری به پا وارد نمی کند.
در کلیۀ کفشهای پشت بسته قابل استفاده است .
این پاشنۀ مخصوص به هیچ وجه از بیرون قابل دیدن نیست بنابراین برای خانمها و آقایان به سادگی قابل استفاده است.
راه رفتن با آن بسیار آسان است و به پا هیچ فشاری وارد نمی کند.
هر زمان که بخواهید قابل تنظیم است. اگر حس کردید که لازم است قد بلندتری داشته باشید کافی است به کفی هر کفش یک پد مخصوص ژله ای اضافه کنید یا اگر مایل بودید قد خود را کاهش دهید به سادگی از هر طرف یک پد کم کنید.
طرز استفاده و نگهداری

استفاده از این کفی ژله ای افزایش قد بسیار ساده و کم هزینه است در هر بسته از این محصول ده پد کفی ژله ای افزایش قد وجود دارد. یعنی برای هر پا شما پنج پد خواهید داشت که می توانید با توجه به نیاز خودتان و میزان بلندی پاشنۀ مد نظرتان آن ها را تنظیم کنید . برای این کار باید بزرگترین لایۀ داخل بسته را در کف بگذارید و پدهای کوچکتر را براساس نیازتان روی آن قرار دهید.یعنی از کوچک به بزرگ باید مرتبش کنید. هر پد قد شما را تا یک سانتی متر بلندتر می کند پس برای پنج سانتی متر بلند شدن باید از هر پنج پد برای کفشتان استفاده کنید. دقت کنید که این محصول برای کفش هایی قابل استفاده است که پشت بسته باشند و بنابراین در صندل ها کاربرد ندارد. به سبب رنگ شفاف محصول، تشخیص آن سخت است. همچنین طراحی خاص آن مانع از ایجاد درد و فشار به کمر و پاها می شود.

نحوه ی خرید

برای خرید این محصول می توانید از راههای زیر اقدام کنید

خرید حضوری از فروشگاه و نمایندگی
خرید از داروخانه
خرید اینترنتی و پستی از طریق سایتهای مجاز شرکت

تصویر۴

مزایای لژ افزایش قد
ارزان و به صرفه
سریع و پرکاربرد و قابل استفاده برای همۀ کفشها
کاملا پنهان از چشم دیگران
نرمی و راحتی کف پا
قابل شستشو
آنتی باکتریال
مقاومت و دوام بالا
ضد حساسیت و با طراحی متناسب با اوریگامی بدن

تصویر۵

محصولات تقلبی

مشکل بزرگی که در بازار وجود دارد این است که با شناخته شدن هر محصول انواع نمونه های تقلبی آن نیز در بازار زیاد می شود. این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل است که ما تاکید می کنیم از داروخانه یا مراکز معتبر این محصول را تهیه بفرمایید. اما نمونه های تولید شده توسط افراد سودجو ویژگیهای منحصر به فرد محصول اصلی را ندارند. این نمونه ها شفاف نیستند، نرمی لازم را ندارند یا در مدت کوتاهی پس از استفاده نرمی خود را از دست می دهند و راه رفتن با آنها در بلند مدت آسان نیست. بنابراین توصیه ما به شما خرید با دقت محصول از فروشگاههای معتبر و مجاز در سراسر کشور است.

امیدواریم که این مقاله اطلاعات کافی را درباره کفی ژله ای افزایش قد در اختیار شما عزیزان قرار داده باشد.

 

تصویر۴
ژل طبی افزایش قد بیتال، بهترین ژل افزایش قد

اگر در اینترنت کلمه ژل افزایش قد را جست و جو کنید، قطعا با برندهای گوناگونی روبرو خواهید شد که باعث سردرگمی شما خواهد شد. شاید فکر کنید که همه این ژل ها یک کاربرد دارند و تفاوتی ندارد که از چه نوعی استفاده کنید. اما باید بدانید یکی از مسائل بسیار مهم در انتخاب و خرید ژل افزایش قد، جنس این پدهای افزایش قد است. این پدهای افزایش قد، باید از جنس مرغوبی ساخته شده باشند زیرا در غیر اینصورت، باعث ایجاد مشکلاتی در مفاصل، پاها و کمر خواهد شد و از همه مهمتر، این کفی ها زودتر خراب می شوند. ژل طبی افزایش قد betall اصل، یکی از بهترین ژل های افزایش قد موجود در بازار است. همه افرادی که از این پدهای افزایش قد استفاده کرده اند، همگی راضی بوده و هیچ گونه مشکلی در رابطه با استفاده از این محصول نداشته اند. با خرید ژل افزایش قد بیتال، دیگر نیازی به استفاده از کفش های پاشنه بلند خسته کننده نخواهید داشت زیرا این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای استفاده از کفش ها و پاشنه های غیر طبی افزایش قد می باشد.

تصویر۵
خرید ژل افزایش قد بیتال

اگر شما نیز تصمیم دارید تا ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال را تهیه نمایید، باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این محصول را باید از فروشگاه ها و مراکز معتبری که نمایندگی فروش محصولات بیتال هستند، تهیه نمایید. فروشگاه ژل افزایش قد، یکی از مراکز معتبر فروش انواع محصولات افزایش قد از جمله ژل افزایش قد بیتال می باشد. شما می توانید این ژل های طبی را با بهترین کیفیت و با قیمتی بسیار مناسب از این فروشگاه به صورت اینترنتی تهیه نمایید. برای خرید این محصول، وارد سایت شده و این محصول شگفت انگیز را هر چه سریعتر تهیه نمایید. پس از سفارش ژل افزایش قد بیتال، این محصول را در اسرع وقت برای شما به درب منزل ارسال شده و شما می توانید خریدی عالی و بدون دردسر را تنها با چند کلیک، امتحان نمایید. با ژل افزایش دهنده قد بیتال، از داشتن قدی بلند لذت ببرید.

 

 

قیمت لژ افزایش قد

 

https://harajkaade.ir/product/%da%98%d9%84-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%af-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

توضیحات اطلاعات بیشتر نظرات (0)
دمنوش مصفی خون بیز برای اولین بار در ایران دارای مجوز میباشد. این دمنوش برای محافظت کبد و درمان بیماری های کبد چرب تولید شده است. داشتن سلامت بدن برای هر انسانی لذت‎بخش است. تمام انسان ها برای اینکه سلامتی بدنی خوب و مناسبی داشته باشند لازم است.

موارد مصرف دمنوش مصفی خون
دمنوش مصفی خون توصیه بسیاری از متخصصان برای رفع بیماری های گوارشی و دستگاه های داخلی بدن است. به این ترتیب می توان با مصرف مداوم و طولانی مدت این دمنوش مفید سلامتی جسمانی خود را حفظ کنید.

دفع سموم بدن از کبد
دفع سودا بدن
درمان بیماری کبد چرب
مصفی خون
ترشح صفرا را کمتر کرده است.

دمنوش مصفی خون که با نام دمنوش تخصصی کبد چرب نیز شناخته می‎شود از گیاهانی چون کاسنی، گزنه، قاصدک، علف لیمو، به لیمو، چای سبز، گل همیشه بهار، پر سیاووش و خار مریم همراه با برگ مود وشیرین بیان تا طعم این دمنوش خوش طعم‎تر و دل چسب‎تر شده است. می‎توانید برای اینکه این دمنوش را مصرف کنید و نگران لک لیوان دمنوش بر روی میز خود نباشید پیشنهاد ما به شما زیر لیوانی طرح برگ است که هم زیبایی را به میز شما می‎بخشد و هم لیوان شما لکی برروی میز به جا نخواهد گذاشت.

با خوردن دمنوش مصفی خون کبد خود را پاکسازی کرده و پوستی شفاف و سالم را خواهید داشت. در این بین اگر برای داشتن موی سالم و پوستی درخشان به دنبال روشی مناسب هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از روغن آرگان خالص است که بهترین محصول برای داشتن سلامت پوست و مو خواهد بود.

برای استفاده از این دمنوش مصفی خون بیز، تی بگ را در آب جوش بگذارید. بعد از ۵ دقیقه دم کشیده و مصرف کنید. بهتر است یک تا دو ساعت بعد از وعده های غذایی استفاده شود تا تاثیر بهتری را بر بدن بگذارد. برای اثر بهتر لازم است روزی ۲ تی بگ استفاده شود تا اثرگذاری بهتری داشته باشد. بهتر است این دمنوش کیسه ای را بیماران قلبی که دارو خاصی استفاده می‎کنند و یا زنان شیرده و باردار و بیمارانی که فشار چشم دارند با نظر پزشک مصرف کنند. شما با مصرف این دمنوش مصفی خون ، کبد خود را تصفیه خواهید کرد و از بیماری‎های پوستی و خواب آلودگی راحت خواهیدشد .همان طور که می‎دانید کبد ارتباط مستقیمی با کبد داشته و بیماری را از خود دور خواهید کرد.

 

خرید دمنوش مصفی خون بیز

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d8%ae%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

قارچ گانودرما موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. از طرفی ژرمانیوم ارگانیک موجود در قارچ با بهبود گردش خون در بدن، مانع گرفتگی عروق می شود. این ماده از طریق دهان جذب می گردد که همین امر موجب می شود تا سردرد های میگرنی تا حد قابل توجهی درمان شوند. از دیگر تاثیراتی که این قارچ بر درمان میگرن دارد کاهش اضطراب و استرس است که برای بیمار آرامش به همراه دارد. همچنین مصرف قارچ گانودرما به بهبود کیفیت خواب کمک می کند و از همین جهت موجب می شود تا میزان حملات میگرنی کاهش یابد و در طولانی مدت میگرن درمان شود.

ماده ی لسیتین موجود در قارچ گانودرما باعث تقویت لایه ی محافطتی اطراف اعصاب می شود و به بهبود درد کمک می کند. از آنجایی که گانودرما یک قارگ آداپتوژن ساز به حساب می آید، به تقویت قوای جسمانی کمک می کند و منجر به افزایش انرژی بدن می شود . به همین دلیل کیفیت زندگی فرد را بهبود می یخشد و مانع از بروز سردرد می شود.

مقدار و منع مصرف قارچ گانودرما
قارچ گانوردما برای درمان بیماری های مختلف کاربرد دارد ولی باید به میزان صحیح و مناسبی آن را مورد استفاده قرار داد. میزان مصرف گانودرما با توجه به عواملی همچون سن، سلامت عمومی، وضعیت جسمانی و نوع گونه قارچ متفاوت است. ولی باید اشاره کرد که به طور کلی مقدار خاصی برای مصرف روزانه این قارچ در نظر گرفته شده است. در صورتی که قارچ خشک شده باشد، باید به میزان ۱/۵ تا ۹ گرم استفاده شود. پودر قارچ گانودرما باید به میزان ۱ تا ۵/۱ گرم مصرف شود و محصول عصاره این قارچ نیز به میزان ۱ میلی لیتر مورد استفاده قرار می گیرد.

قارچ گانودرما
قارچ گانودرما
هرچند این قارچ معجزه آسا و شگفت انگیز دارای خواص درمانی بسیار زیادی است، ولی در مصرف آن باید دقت شود. در رابطه با مصرف بی رویه قارچ گانودرما این احتمال وجود دارد که این قارچ با آسپرین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی، هپارین و وارفارین تداخل دارویی داشته باشد. در بیماری های خودایمنی باید زیر نظر پزشک مصرف شود.

قارچ گانودرما هم مانند داروهای دیگر یک دوره درمان دارد که باید در این مدت به طور منظم و روزانه و اندازه ی مناسب مصرف شود. در غیر این صورت نمی توان نتیجه ی لازم را از مصرف دریافت کرد.

نکته مهم دیگر در رابطه با نحوه مصرف قارچ گانودرما آن است که باید از مصرف آن در دوران بارداری و شیردهی نیز خودداری کرد زیرا هنوز اثرات آن بر جنین و نوزاد به طور کامل بررسی نشده است. همچنین مصرف آن در کودکان زیر ۱۲ سال توصیه نمی شود. با توجه به محدودیتی که در مصرف این قارچ به آن اشاره شد، قبل از استفاده حتما باید با پزشک معالج مشورت کرد تا بتوان با استفاده از این قارچ به نتیجه مطلوبی دست یافت.

امروزه قهوه گانودرما و میگرن را افراد بسیاری می شناسند. قهوه گانودرما و میگرن علاوه بر میگرن برای درمان بیماری های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با خواص قهوه گانودرما و استفاده از قهوه گانودرما و میگرن

 

امروزه خواص درمانی قهوه گانودرما عامل اصلی علاقه افراد به این قهوه خوشمزه است .میگرن و قهوه گانودرما بسیار مورد توجه افراد مبتلا به میگرن قرار گرفته است و افراد بسیاری از این قهوه برای درمان میگرن استفاده می کنند. در ادامه بیشتر به قهوه گانودرما و میگرن پرداخته می شود.

قهوه گانودرما و میگرن چیست؟
قهوه گانودرما نوعی نوشیدنی گرم است که به راحتی می توان آن را در منزل تهیه کرد. این قهوه حاوی پودر قهوه و عصاره قارچی به نام گانودرما است. قهوه گانودرما در قرن های گذشته در چین بین مردم بسیار مورد استفاده بوده و علت آن مزایای فراوان آن است. قهوه گانودرما و میگرن برای درمان میگرن در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسد. لازم است بدانید برای مصرف باید با افراد متخصص در خصوص مصرف آن مشورت نماییم.

 

قهوه گانودرما و میگرن

فواید قهوه گانودرما و میگرن:
قهوه گانودرما و میگرن یکی از بارزترین فواید این نوع قهوه در درمان بیماری میگرن، سردرد و غیره است که در زیر به بررسی فواید آن می پردازیم.

تقویت سیستم ایمنی:
آنتی اکسیدان و قارچ موجود در قهوه گانودرما سبب افزایش ایمنی بدن و سلامتی می شود.

درمان سرطان:
قارچ موجود در قهوه به درمان سرطان کمک می کند.

 

 

فروشگاه پرشین خرید



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خصوصیات ژل افزایش قد تقلبی

اگر محصول تقلبی را خریداری کنید بعد از گذشت مدت زمانی خاص متوجه میشوید که پروتز قرار گرفته در کفش سفت شده است و دیگر کارایی لازم را ندارد همچنین موجب بروز مشکلات و عوارض جبران ناپذیری نیز میشود. سیلیکون بکار رفته در این ژل از نوع نامرغوب و بی کیفتی است پس دقت کنید که محصول اصل را تهیه نمایید تا کارایی لازم را داشته باشد.

 

خصوصیات ژل طبی افزایش قد betall اصل

ژل طبی افزایش قد از جنس سیلیکون مرغوب و نرم میباشد که دوام محصول ارائه شده را نیز افزایش میدهد. این ژل در بخش مربوط به پاشنه پا کفش قرار میگیرد و قد افراد را بطور طبیعی افزایش میدهد، حداکثر میزان لازم برای افزایش قد 5 سانتی متر است.

مزایای ژل طبی افزایش قد نسبت به دیگر راه حل های ارائه شده برای این مشکل

یکی دیگر از راه هایی که برای افزایش قد پیشنهاد شده است انجام جراحی افزایش طول استخوان میباشد که بسیار خطرناک است و ریسک بالایی دارد، البته اگر هزینه لازم برای انجام این جراحی را در نظر نگیرید و از آن چشم پوشی کنید. استفاده از داروهای افزایش قد نیز راهکار مناسبی نیست چون ممکن است عوارض جدی و جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. پس در این میان ژل طبی افزایش قد بهترین راهکار موجود است که به همه عزیزان پیشنهاد میشود چرا که نه هزینه بالایی دارد و نه عوارض جانبی برای آن اعلام شده است. ژل طبی افزایش قد بلافاصله پس از استفاده بکارگیری قد شما را به میزان دلخواه افزایش خواهد داد، البته همانطور که گفته شد حداکثر میزان پیش بینی شده 5 سانتی متر است و امکان افزایش بیش از آن وجود ندارد.

بنابر مطالب ذکر شده اولین و مهمترین مزیت ژل طبی افزایش قد مربوط به عدم بروز عوارض و ایمنی بالای آن میباشد.

عملکرد ژل طبی افزایش قد

ژل طبی افزایش قد نوعی پروتز است که با قرار گرفتن در پاشنه کفش موجب افزایش قد افراد خواهند شد. ژل طبی افزایش قد در بخش داخلی کفش قرار میگیرد به همین دلیل هیچ یک از اطرافیان متوجه وجود آن نخواهند شد و میزان افزایش قد شما طبیعی جلوه خواهد کرد. البته ناگفته نماند که برای اطمینان بیشتر از اینکه هیچ کس متوجه وجود آن نمیشود میتوانید ژل طبی افزایش قد را در زیر کفی کفش خود قرار دهید و آن را با روکش بپوشانید.

 

اگر در هر کدام از شرایط زیر قرار گرفته اید میتوانید اقدام به خرید ژل طبی افزایش قد نمایید:

اگر از کوتاهی قد خود رنج میبرید و میخواهید قدتان بلندتر شود.
اگر از انجام عمل جزاحی یا مصرف داروهای یمیایی برای افزایش قد خود میترسید.
اگر همه راه های موجود برای افزایش قد را امتحان کرده اید و به هیچ نتیجه ای نرسیده اید.

اگر در هر کدام از شرایط بالا قرار دارید میتوانید بهترین راه ممکن را برگزیده از ژل طبی افزایش قد برای افزایش قد خود بهره بگیرید.

مختصری دیگر از مزایای ژل طبی افزایش قد

ژل طبی افزایش قد دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد:

بسیار نرم است و هنگام راه رفتن موجب آسیب رسیدن به پا نمیشود.
قابلیت انعطاف بالایی دارد.
از دوام بالایی برخوردار است و همین سبب افزایش طول عمر آن خواهد شد.
سالهای متمادی بسیاری میتوانید از ژل طبی افزایش قد استفاده کنید و نگران کاهش قدرت عملکرد آن نباشید.
هیچ حساسیت پوستی برای پا ایجاد نخواهد کرد و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.
سازگاری بالایی با پوست بدن دارد.
هیچ عوارض جانبی و احتمالی برای آن پیش بینی نشده است.

تصویر 9

تفاوت عملکرد کفش پاشنه بلند و ژل افزایش قد

استفاده از کفش های پاشنه بلند موجب ایجاد مشکل در ستون فقرات و کلیه اسکلت بدن خواهد شد، بطوریکه سالها باید به دنبال راه درمان برای عوارض ایجاد شده در این خصوص باشید. در مقابل، ژل طبی افزایش قد به دلیل انعطاف بالای خود و جنس سیلیکون مرغوب بکار رفته در آن نمیتواند موجب ایجاد هیچ گونه عوارضی در اندام داخلی بدن از جمله ستون فقرات و اسکلت بدن گردد.

خرید اینترنتی ژل افزایش قد

فروشگاه ما امکان خرید ژل افزایش قد را برای شما فراهم کرده است، شما میتوانید با یک کلیک نسبت به ثبت سفارش خود در خصوص ژل طبی افزایش قد اقدام نمایید و چند روز بعد این بسته را درب منزل تحویل بگیرید. خرید اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در زمان موجب کاهش هزینه ها و اطمینان بیشتر خواهد شد. در صورت تمایل میتوانید پس از تحویل محصول، هزینه آن را به مامور اداره پست پرداخت نمایید. ما یکی از نمایندگان معتبر و رسمی ژل طبی افزایش قد در ایران هستیم و همه اقدامات لازم جهت آرامش خاطرتان را فراهم کرده ایم.

کیفیت ژل افزایش قد

هر محصول پرطرفداری بصورت تقلبی نیز تولید شده و در بازار پخش میشود محصول ژل طبی افزایش قد نیز به دلیل روبرو شدن با تقاضای زیاد در معرض این مشکل قرار گرفته، پس هنگام خرید باید دقت کنید که حتما محصول اصل را خریداری نمایید، توجه کنید که قیمت پایین میتواند یکی از علائم تقلبی بودن محصول باشد.

ژل طبی افزایش قد betall اصل

این ژل یکی از انواع مرغوب ژل طبی افزایش قد میباشد که میتوانید هم اکنون آن را خریداری نمایید. کیفیت این محصول بسیار بالا است و ما استفاده از آن را به شما توصیه میکنیم. هنگام خرید حتما به آرم و هولوگرام درج شده روی جعبه محصول دقت کنید که احتمال خرید محصول تقلبی را کاهش دهید.

اهمیت قد بلند برای خانم ها

 

 

منبع نوشته های بالا



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

مزیت استفاده از ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها
همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، ژل افزایش قد در داروخانه از محبوبیت بسیار بالایی در نزد بسیاری از مردم برخوردار است که اصلی ترین دلیل این امر نیز مزیت های مربوط به این محصول می باشد و شما می توانید با خرید ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها از تمام این مزیت های برخوردار شوید. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های مربوط به ژل طبی مناسب برای افزایش قد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش قد حداکثر تا 5 سانتی متر
داشتن سایز بسیار متنوع
نرم و راحت بودن
مناسب برای استفاده آقایان و خانم ها
مشاوره و خرید تلفنی :09101717765
ژل افزایش قد 10 لایه پرداخت درب منزل
قیمت : 54 هزار تومان

 

ژل افزایش قد 10 لایه پرداخت آنلاین
قیمت : 42 هزار تومان

 

ژل افزایش قد 12 لایه پرداخت درب منزل
قیمت : 58 هزار تومان

 

ژل افزایش قد 12 لایه پرداخت آنلاین
قیمت : 46 هزار تومان

 

ژل افزایش قد 14 لایه پرداخت درب منزل
قیمت : 62 هزار تومان

 

ژل افزایش قد 14 لایه پرداخت آنلاین
قیمت : 52 هزار تومان

 

اهمیت استفاده از ژل افزایش قد در داروخانه
اهمیت استفاده از ژل افزایش قد در داروخانه بسیار بی نظیر بوده و شما می توانید با خرید این محصول، نگرانی های خود را از شرکت در بسیاری از مهمانی ها رفع کنید. یکی از ساده ترین و راحت ترین راه های افزایش قد را استفاده از ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها شکل داده است و امروزه نیز شاهد افزایش میزان فروش این محصول در سراسر جهان هستیم که این امر نشان دهنده محبوبیت و اهمیت ژل طبی مناسب برای افزایش قد در نزد مردم می باشد. شما نیز حتما استفاده از این محصول را امتحان کرده و از این طریق حس اعتماد به نفس خوبی را برای خود به ارمغان آورید.

 

ویژگی های مربوط به ژل افزایش قد در داروخانه ها
ژل افزایش قد در داروخانه از ویژگی های بی نظیری برخوردار می باشد و شما می توانید با توجه به همین مشخصات و ویژگی ها، اقدام به خرید و استفاده از این محصول نمایید. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های مربوط به استفاده از ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ژل طبی مناسب برای افزایش قد از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشد.
استفاده از این محصولات بسیار راحت و مناسب می باشد
شما می توانید ژل طبی مناسب برای افزایش قد را در تمام کفش های خود قرار داده و آن را مورد استفاده قرار دهید.
جنس مربوط به ژل طبی مناسب برای افزایش قد بسیار نرم و راحت می باشد.
ژل طبی افزایش قد و طریقه عملکرد آن

 

برای افزایش قد نیازی به استفاده از راه های پرخطر و پرهزینه نیست، با استفاده از ژل طبی افزایش قد میتوانید براحتی و بصورت کاملا طبیعی میزان قد خود را افزایش دهید. در اینجا قصد داریم راجع به ژل طبی افزایش قد و مزایا و طریقه کارکرد آن صحبت نماییم، پس اگر مایل هستید بیشتر راجع به آن بدانید در ادامه همراه ما باشید.

ژل طبی افزایش قد

ژل طبی افزایش قد یکی از محصولاتی ست که در سالهای اخیر بعنوان راهکاری برای بلند کردن قد ارائه شده است. این ژل میتواند قد افراد را به میزان 1 تا 5 سانتی متر افزایش دهد که تنظیم آن بر عهده خود فرد خواهد بود. با استفاده از ژل طبی افزایش قد میتوانید اندام و ظاهر خود را زیباتر جلوه دهید.

تصویر 2

چگونگی خرید ژل طبی افزایش قد

ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها موجود است اما میتوانید از طریق سایت های معتبر نسبت به خرید آن اقدام کنید، فروشگاه ما ارائه دهنده برترین محصولات ژل طبی افزایش قد با هولوگرام اصل میباشد که امکان خرید و پرداخت آنلاین را نیز برای شما هموطنان عزیز فراهم کرده است. ژل طبی افزایش قد که شرکت ما ارئه دهنده آن است از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و مدت زمانی طولانی میتوانید از آن استفاده نمایید.

 

 

فروشگاه حراج کده



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

دلایل اختلاف قیمت گن ها در بازار
اگر در بازار به دنبال گن های لاغری و مخصوصا مدل ساعت شنی بگردید با قیمت های مختلف روبرو خواهید شد که ممکن است برایتان کمی گیج کننده باشد!
دلیل اصلی این موضوع, نایاب بودن جنس اصلی این گن می باشد.
و متاسفانه مدل های فیک و تقلبی و هایکپی در بازار خیلی زیاد است.
عده ای از این فرصت استفاده میکنند و جنس اصلی را با قیمتی خیلی گران تر به فروش می رسانند.
متاسفانه یک عده هم جنس تقلبی را با قیمت جنس اصلی می فروشند که باید حسابی حواستان را جمع کنید.

نکته دیگر این که گن های ساعت شنی معمولا در دو جنس لاتکس و نیوتکس در بازار موجود هستند.
و جنس اصلی آن لاتکس است و جنس نیوتکس قیمت و کیفیت پایین تری دارد.
گن جلیغه ای ساعت شنی لاتکس اصل کلمبیایی(نه فیک و های کپی و … ) را با تخفیف ویژه و تنها به قیمت 620.000 تومان از کاپلان مارکت تهیه کنید.

مشکلات جنس فیک و تقلبی گن شنی:
بی تعارف بگوییم که متاسفانه اکثر گن های که در بازار به اسم ساعت شنی فروخته می شوند فیک و تقلبی هستند.
با خرید این گن ها نه تنها نتیحه ای نخواهید گرفت بلکه ممکن است به بدن خودتان هم آسیب وارد کنید.

زود شل می شود و گشاد می شود.
در اثر فشار پاره می شود .
فنر های آن می شکند یا خم میشود یا از گن بیرون می زند.
قزن های گن در می رود و یا خم می شود و می شکند.
گن رنگ پس می دهد.
حساسیت و خارش پوستی ایجاد می کند.
بدفرم می ایستد و از زیر لباس مشخص می شود.
خرید گن شنی اصل کلمبیایی
مشخصات جنس لاتکس اصل کلمبیایی
شاید برایتان سوال پیش بیاید که از کجا باید بفهمیم گنی که میخریم اصل هست یا نه!

نکته ای که باید متذکر شویم این است که شما صرفا با دیدن عکس نمی توانید به اصل و فیک بودن گن پی ببرید.
حتما باید از جای مطمئن خریداری کنید.
اصلی ترین مشخصات جنس اصلی این گن را در پایین لیست کردیم.

وزن سنگین(550 گرم)
دارای فنرهای فلزی داخلی 9 ردیف
قزن های محکم (پرسی و یا دوخت)
دوخت استاندارد
لیبل ساخت کلمبیا
دارای بسته بندی شیک و اورجینال
لایه داخلی پنبه مانند از جنس اسپاندکس
جنس اصلی این گن دارای وزن نسبتا سنگین است و در داخل آن فنرهای فلزی قابل انعطاف کار گذاشته شده و دوخت گن باید کاملا استاندارد و ارگونومیک باشد و موقع پوشیدن فرم خوبی به بدن بدهد و چین نخورد.
همنین در بسته بندی اورجینال باشد و ساخت کلمبیا بر روی گن و بسته بندی آن حک شده باشد.
قزن های جلویی کار هم که برای تنظیم سایز هستند بسیار مهم اند. حتما باید دارای قزن های محکم و با کیفیت باشند.

راهنمای انتخاب سایز گن لاغری ساعت شنی:
دقت کنید که اصلی ترین فاکتور برای تعیین سایز گن کلمبیایی ساعت شنی , سایز دور ناف می باشد.
لطفا اندازه دور ناف خود را با متر بگیرید و موقع سفارش به ما اطلاع دهید.

یک حالت کلی برای سایزبندی گن وجود دارد که در پایین به آن اشاره میکنیم.

36-38 » S
38-40 » M
42 » L
44 » XL
46-48 » XXL
48-50 » XXXL

جدا کننده متن - سایت کاپلان مارکت , TEXT DEVIDER KAPLANMARKET
ثبت سفارش گن زنانه مدل ساعت شنی تاپی از طریق تلگرام ( بر روی لینک زیر کلیک کنید)

خرید محصول از تلگرام
خرید پستی گن ساعت شنی, گن ساعت شنی رکابی, خرید گن ساعت شنی , خرید رکابی ساعت شنی, خرید بهترین گن لاغری زنانه
خرید گن ساعت شنی با تخفیف , گن شنی اصل
گن لیپوماتیک:
اگر قصد خرید گن لیپوماتیک دارید, گن شنی لاتکس بهترین پیشنهاد ما به شماست.

گن لیپوماتیک باید شرایط خاصی داشته باشد.

بتواند خوب جمع کند, جنس آن نرم و انعطاف پذیر باشد
سر نخورد و جمع نشود و ثابت بماند.
اثر چربی سوزی و حرارت بسیار مناسبی داشته باشدو سایز آن قابل تنظیم باشد.
گن مخصوص ساعت شنی برای بعد از جراحی لیپوماتیک بسیار مناسب است و توسط بسیاری از پزشکان هم توصیه می شود.
همچنین برای بعد از عمل از گن های مخصوص فاجات هم می توانید استفاده کنید. کافی است در همین سایت عبارت فاجات را جستجو کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت اطمینان بیشتر با پزشک خود می توانید مشورت کنید.

این گن, یک وسیله عالی برا جمع کردن بدن می باشد و به شما کمک می کند تا بعد از جراحی لاغری, سریع تر بتوانید به شرایط ایده آل بازگردید!

گن ساعت شنی اصل کلمبیایی
gen satt sheni گن ساعت شنی , kharid gen , laghari, slimming
تاثیر گن در لاغری بعد از زایمان
یکی از دغدغه های اصلی خانم ها بعد از زایمان, بازگشت به اندام دلخواه خودشان می باشد.

مخصوصا لاغر کردن بعد از سزارین برای خانم ها دشوار است.

برای لاغری بعد از زایمان, بهترین روش, استفاده از گن بعد از زایمان ساعت شنی لاتکس اصلی می باشد.

با استفاده روزانه از گن های لاغری شنی, سریع تر می توانید اندام دلخواه خود را به دست آورید.

بسیار مناسب برای استفاده در دوران بعد از زایمان و جمع کردن و فرم دادن شکم بعد از زایمان و بازگشت سریع به حالت اولیه.

بسیار مناسب و ایده آل برای استفاده در باشگاه و همراه با ورزش.

تاثیر گن شنی در از بین بردن ترک های پوستی بعد از زایمان:
همانطور که می دانید بعد از زایمان یک سری ترک های پوستی روی قسمت شکم به جا می مانند که اگر به فکر آنها نباشید و به حال خودشان رها کنید تا ابد همراه شما خواهند بود.
با استفاده منظم از گن اورجینال ساعت شنی می توانید در کوتاه مدت میزان ترک ها را به شدت کاهش دهید.
از کرم های مخصوص هم می توانید در کنار گن استفاده کنید که سریع تر به نتیجه برسد.

لاغری سریع با گن , خرید ارزان گن بعد از زایمان
خرید گن ساعت شنی لاغری اورجینال از کاپلان مارکت
گن هایی که از کاپلان مارکت سفارش می دهید به شرط اورجینال و به صورت کاملا تضمینی به فروش می رسند و خیال شما از بابت کیفیت و سایز کاملا راحت خواهد بود.

گن زنانه ساعت شنی لاتکس اورجینال مدل تاپی در حال حاضر بهترین و تاثیرگذارترین گن لاغری موجود در بازار است.

و اگر باشگاه می روید, گن شنی لاتکس تاپی بهترین وسیله برای افزایش تاثیر ورزش و سرعت بخشیدن به چربی سوزی می باشد.

بسیار مناسب برای کمر درد و پشت درد و گردن درد

موقع استفاده از گن لاغری ساعت شنی, شکم شما تا دو سایز کوچک می شود و فرم ساعت شنی به خود می گیرد,

بنابراین یک گزینه عالی برای استفاده در مهمانی ها و مجالس می باشد.

 

 

فروشگاه پرشین خرید



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()