نوشته شده توسط : مهران

نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما
دانستن نحوه نوشیدن لاته دکتر بیز گانودرما قبل از این یکی از مهم ترین نکاتی است که خریداران باید به آن توجه کنند. از آنجایی که گانودرما لاته دارای خواص دارویی و درمانی است، نحوه مصرف و نحوه مصرف آن تاثیر بسزایی در دستیابی به نتایج درمانی مطلوب دارد. به همین دلیل در این مقاله سعی کرده ایم این محصول را ارائه کنیم و نحوه مصرف قهوه گانودرما لاته را به شما بگوییم تا پس از خرید بتوانید بهترین و موثرترین نتیجه را از مصرف صحیح آن بگیرید.

 

Ganoderma latte coffee10
Ganoderma latte coffee10

درباره گانودرما لاته و طریقه مصرف قهوه لاته گانودرما آن بیشتر بدانید.
گانودرما لاته یکی دیگر از محصولات دکتر بیز است که این بار با فرمول قهوه گانودرما را درمان کرده است. گانودرما لاته ترکیبی از اسپرسو و شیر بخار پز است. مهم ترین تفاوت این نوشیدنی با کاپوچینو وجود اسپرسو و سطح کف دار آن است.

مواد تشکیل دهنده این نوشیدنی می تواند در مقادیر متفاوتی باشد که هر مقدار طعم غالب جدیدی را برای گانودرما لاته ایجاد می کند. دکتر بیز با افزودن گانودرما لوسیدیم به این قهوه سعی در ارائه محصولات دارویی و درمانی ضمن تولید محصولات دلپذیر و لذیذ داشت.

 

Ganoderma latte coffee
Ganoderma latte coffee

نحوه مصرف قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما
قهوه گانودرما لاته در طعم های متفاوتی وجود دارد و افزودن قارچ گانودرما این محصول را در درمان بیماری هایی مانند دیابت بسیار موثر کرده است. نحوه مصرف گانودرما لاته این است که باید در مدت یک یا دو روز مصرف شود، دلیل آن این است که حداکثر نیمه عمر آن بیست و چهار ساعت یا چهل و هشت ساعت در هر ساشه است.

مصرف گانودرما لاته در چند ساشه و در فواصل زمانی جداگانه نمی تواند اثر دارویی خود را به خوبی نشان دهد. اگر فردی می خواهد این قهوه را برای درمان دیابت مصرف کند، باید حداقل دو دوره و به طور منظم از این نوشیدنی استفاده کند تا حداکثر نتیجه را ببیند.

 

Ganoderma latte coffee1
Ganoderma latte coffee1

در اینجا می خواهیم نحوه استفاده از گانودرما لاته را با جزئیات بیشتری توضیح دهیم تا خریداران هر بار نحوه استفاده از این محصول را متوجه شوند. خریداران گانودرما لاته دکتر بیس باید قسمتی از آن را داخل فنجان بریزند و آب جوش به آن اضافه کنند و خوب هم بزنند تا قهوه به خوبی در آب جوش حل شود. گانودرما لاته را می توان به صورت گرم یا سرد مصرف کرد.

 

 

در ادامه مطلبی کوتاه از سایت من و تو خرید برای شما آورده ایم:

خواص قهوه گانودرما دکتر بیز برای لاغری

یکی دیگر از مهمترین ترکیبات پرطرفدار گانودرما، قهوه غنی شده با عصاره گانودرما است. خواص قهوه گانودرما برای لاغری از مهمترین و اصلی ترین دلایل استقبال مصرف کنندگان از این محصول به شمار می آید. فواید قهوه گانودرما برای لاغری به واسطه مکانیسم های ذکر شده در خصوص خواص قارچ گانودرما برای لاغری ایجاد گردیده و از محصولات پرفروش دکتر بیز به شمار می آید.

نحوه مصرف قهوه گانودرما برای لاغری

اطلاع از طریقه مصرف قهوه گانودرما برای لاغری و تناسب اندام اهمیت بسیار زیادی داشته و از مهمترین اصول مصرف این ترکیب به شمار می آید. بهترین و موثرترین روش مصرف قهوه گانودرما برای لاغری و کاهش وزن، نیم ساعت پیش و دو ساعت پس از صرف وعده های غذایی اصلی است.

 

“شماره ی تماس برای مشاوره ی تلفتی و ارتباط با ادمین سایت با شماره 09109483228 تماس بگیرین”

 

 

 

https://aryokala.ir/how-to-consume-ganoderma-latte-coffee/



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خرید اینترنتی قهوه لاته دکتر بیز
قهوه لاته گانودرما دکتر بیز را میشناسید؟ ایا از خواص گانودرما و قهوه لاته گانودرما دکتر بیز اشنایی دارید؟

گانودرما یک قارچ خاص است که آسیایی ها آن را با نام اکسیر جوانی می شناسند. این قارچ سخت پوست روی تنه ی درختان پوسیده می روید و ۴۰۰ جز فعال زیستی دارد که هر کدام نشانگر یک خاصیت شگفت انگیز هستند. بهترین روش مصرف گانودرما مصرف قهوه آن و تنها تولید کننده قهوه گانودرما در ایران شرکت دکتر بیز می باشد. ما در این مطلب به گانودرما لاته یا به طور کامل قهوه لاته گانودرما دکتر بیز می پردازیم.این کافه لاته با قارچ گانودرما ترکیب شده است و این یعنی هم خوشمزگی و هم خاصیت! در ادامه همچنین ( درباره لاته گانودرما بیز ) به نحوه مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز، قیمت قهوه گانودرما لاته و دیگر ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت.

قهوه لاته گانودرما دکتر بیز
گانودرما چیست؟
گانودرما لوسیدوم یک قارچ سخت پوست است که در آسیا رشد میکند. ۴۰۰ جز فعال زیستی موجود در این قارچ سبب شده است تا گانودرما از خواص معجزه آسایی بهره مند باشد. همچنین طبع گانودرما و قهوه گانودرما لاته دکتر بیز سرد است.

بهترین روش مصرف گانودرما
قهوه ی فوری لاته دکتر بیز

گانودرما به صورت خام اصلا قابل استفاده نیست و به بدن آسیب هم می رساند همچنین قارچ های گانودرما موجود در بازار اکثرا فیک و تقلبی هستند. حالا سوال پیش می آید که در این میان چگونه می توان از خواص گانودرما بهره مند شد؟ جواب تنها یک چیز است با استفاده از قهوه دکتر بیز! می گوییم قهوه چرا که خواص مضائفی به گانودرما می بخشد و جذب را بهتر می کند؛ اما چرا می گوییم دکتر بیز؟ اصلا محصولات دکتر بیز خوبه ؟
البته که هست! کیفیت محصولات بیز کاملا تایید و تضمین شده است و در سایت بیز خبری از گواهی سلامت جعلی نیست و این برند کاملا برند معتبری است.


انواع قهوه های گانودرما
ما در این مطلب قصد معرفی کافه لاته گانودرما را داریم اما محصولات دکتر بیز به لاته گانودرما ختم نمی شوند. قهوه گانودرما و جنسینگ دکتر بیز ، سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری ، قهوه فوری موکا دکتر بیز ، عسل دکتر بیز و… گوشه ای از محصولات دکتر بیز هستند.

ترکیبات قهوه لاته گانودرما
ترکیبات لاته گانودرما شامل قهوه عربیکا، شکر، خامه غیر لبنی و پودر گانودرما لوسیدوم می شود که پایه ثابت ترکیبات قهوه گانودرما است.


نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما
نحوه مصرف قهوه لاته دکتر بیز چگونه است؟

طریقه مصرف قهوه گانودرما واقعا آسان است! اصلا همین باعث شده است که آن را قهوه فوری لاته دکتر بیز بنامند نه تنها یک کافه لاته ساده. طریقه مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز به این صورت است که شما هر روز یک ساشه از آن را در آب حل می کنید و قبل از صبحانه می نوشید؛ همین و بس.


خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز
خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز چیست؟

خواص گانودرما لاته بیشتر در گوارش خود را نشان می دهند. گانودرما لاته خواص جالب توجه بسیاری دارد؛ درمان رفلاکس معده ، زخم معده ، ورم روده و معده و لاغری از خواص لاته گانودرما هستند. حالا اگر باز هم برایتان سوال است که قهوه فوری لاته چه خاصیتی دارد یا قهوه فوری لاته برای چیست ادامه این بخش را از دست ندهید.

قهوه لاته گانودرما برای لاغری
پودر قهوه لاته دکتر بیز

یکی از مهم ترین خواص قهوه لاته گانودرما تاثیر آن در لاغری و چربی سوزی است. قهوه لاته دکتر بیز ورم بدن را کاهش می دهد و این گونه شما را به سمت لاغری سوق خواهد داد. قهوه فوری لاته دکتر بیز برای لاغری از کافئین موجود در محتویاتش کمک می گیرد. حسن دیگر قهوه گانودرما برای لاغری این است که به شما انرژی لازم برای انجام فعالیت های ورزشی را می بخشد. طریقه مصرف قهوه لاته برای لاغری نیز کاملا مشخص است! روزی یک ساشه قبل از صبحانه‌.

قهوه لاته دکتر بیز برای چاقی
خرید قهوه لاته دکتر بیز

قهوه گانودرما برای چاق شدن موثر نیست؛ البته به خودی خود موثر نیست اما اگر طریقه مصرف قهوه لاته برای چاقی را بدانید می تواند باعث اضافه شدن وزن بشود. قهوه فوری لاته دکتر بیز برای چاقی نیاز به یک یار کمکی دارد مثلا یک خوراکی شیرین در کنارش. شیر موجود در قهوه لاته برای چاقی تاثیری ندارد زیرا چربی اشباع خیلی کمی را داراست. به طور کل قهوه فوری لاته برای چاقی استفاده نمی شود اما با راهکاری که گفتیم شما می توانید از خواص لاته گانودرما بدون لاغر شدن بهره ببرید.

قهوه گانودرما برای معده
یکی از اصلی ترین خواص قهوه گانودرما لاته درمان مشکلات گوارشی اعم از رفلاکس معده، زخم معده، ورم معده و ورم روده است. پس درمان سریع رفلاکس معده با قهوه فوری لاته امکان پذیر است.

عوارض قهوه لاته گانودرما
عوارض قهوه فوری لاته دکتر بیز عبارت اند از ؛ هیچ چیز! این محصول تنها یک قهوه است (آن هم بدون لاکتوز و چربی اشباع) اصلا چرا یک محصول گیاهی که خاصیت درمانی هم دارد باید عوارضی داشته باشد؟ قهوه لاته گانودرما تنها در صورتی می تواند مشکل ساز شود که در مصرفش افراط شود یا در موارد منع مصرف استفاده شود.

منع مصرف قهوه گانودرما لاته
قهوه لاته هیچ منع مصرف مخصوصی ندارد اما به طور کل قهوه گانودرما برای زنان باردار یا شیرده ، افراد هموفیلی یا دیالیزی و کسانی که آسپرین یا وارفارین استفاده می کنند توصیه نمی شود.

خرید قهوه لاته گانودرما
برای اصلاع از قیمت لاته می توانید همین صفحه را بررسی کنید همچنین به خاطر داشته باشید که قیمت قهوه فوری لاته دکتر بیز در سایت ما از همه جا ارزان تر است و همیشه شامل تخفیف می شود. قیمت قهوه لاته در بخش خرید سایت قابل مشاهده است.

دانستیم قهوه گانودرما بهترین روش استفاده از خواص معجزه آسای این قارچ است و قهوه لاته پیشنهادی عالی برای علاقه مندان به این نوشیدنی! ،(علاقه مندان به انواع دیگر نوشیدنی های بر پایه قهوه می توانند از سایر محصولات ما دیدن کنند). شما می توانید با نوشیدن این قهوه لاغر شوید؛ البته نه تنها با این قهوه! بلکه در کنار کارهای دیگر این قهوه نیز برای رسیدن به تناسب اندام کمک تان خواهد کرد. همچنین شایان ذکر است که قهوه لاته گانودرما تاثیر زیادی بر درمان مشکلات گوارشی دارد.

 

 

https://aryokala.ir/how-to-consume-ganoderma-latte-coffee/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز و طریقه مصرف آن
از خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز چربی سوزی و کاهش وزن می باشد. سم زدایی بدن و کاهش استرس از دیگر خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می باشد.

فواید و خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

 

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز از قهوه های مفید و موثر در سلامت بدن محسوب می شود. از خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می توان به کاهش اضطراب و استرس، سم زدایی و پاکسازی بدن و … اشاره کرد. از دیگر خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز کمک به کاهش وزن و لاغری می باشد. با مصرف منظم قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می توان به کاهش بیماری های تنفسی کمک نمود.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز
یکی از محبوب ترین نوشیدنی های چهار فصل قهوه می باشد که در حال حاضر نمونه های متنوع آن را می توان در بازار مشاهده کرد. از بین قهوه های خوشمزه و مفید برای بدن قهوه گانودرما است که ترکیب اصلی آن را قهوه و عصاره قارچ گانودرما تشکیل می دهد. قهوه گانودرما دکتر بیز از برند های معتبر قهوه گانودرما می باشد که از محصولات آن می توان به قهوه سوپریم گانودرما اشاره نمود.

ترکیبات قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز متشکل از قهوه، عصاره جینسینگ و عصاره قارچ گانودرما یا قارچ ریشی قرمز است که در کنار هم دمنوشی قوی و خوش طعم را فراهم می آورد. از آنجا که خواص قهوه سوپریم با قارچ گانودرما متنوع می باشد امروزه گروه های سنی مختلف مصرف کننده این دمنوش خوشمزه هستند.

 

خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

با کسب اطلاع از فواید و خواص قهوه گانودرما سوپریم بیز می توان این قهوه خوش طعم را در برنامه غذایی خانواده قرار داد. خواص قهوه فوری سوپریم با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ شامل موارد متعددی می شود که از آن جمله کاهش استرس و اضطراب می باشد. بهترین راه برای رفع خستگی ناشی از کار و رفع استرس نوشیدن یک لیوان قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز خواهد بود. از طرف دیگر ترکیبات قهوه سوپریم گانودرما در درمان سردرد های میگرنی نیز موثر است.

از دیگر خواص قهوه ی سوپریم گانودرما دکتر بیز می شود به کاهش قند خون به صورت طبیعی اشاره نمود. از آنجا که قهوه سوپریم گانودرما از قهوه های تلخ می باشد بهترین نوشیدنی برای افراد دیابتی محسوب می شود. از طرف دیگر ترکیبات موجود در قهوه گانودرما سوپریم به افزایش تولید انسولین در بدن کمک می کند که نقش مهمی در کاهش ابتلا به دیابت نوع دوم دارد. با این حال مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز برای افراد دیابتی بهتر است با مشورت پزشک متخصص صورت گیرد.

 

کاهش وزن از خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

از مهم ترین خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می شود به کاهش وزن و لاغری تدریجی اشاره کرد که دغدغه های گروه های سنی مختلف می باشد. از آنجا که چاقی و اضافه وزن عامل ابتلا به بیماری های مختلف شناخته می شود افراد به روش های مختلف در پی کاهش وزن هستند. با مصرف منظم قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می توان بدون مواجه با عوارض خاص به کاهش وزن و تناسب اندام رسید. عملکرد قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز در جهت کاهش وزن شامل کاهش اشتها و افزایش سوخت و ساز بدن می شود. با توجه به خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز در کاهش وزن مصرف این قهوه مفید در کنار رعایت رژیم غذایی و ورزش توصیه می گردد.

همان طور که گفته شد یکی از ترکیبات اصلی قهوه سوپریم گانودرما گیاه جینسینگ است که خواص درمانی فراوانی دارد. جینسینگ که طعمی تند به قهوه سوپریم گانودرما می دهد حاوی مواد مغذی از جمله فیتوکمیکال ها می باشد. از بین خواص قارچ گانودرما با جینسینگ می توان به بهبود عملکرد حافظه و کمک به تمرکز ذهنی اشاره کرد. از طرف دیگر وجود ترکیبات ریشه گیاه جینسینگ در قهوه سوپریم گانودرما به بهبود اختلالات جنسی کمک می کند. وجود جینسینگ در این قهوه سبب افزایش قدرت جسمی شده و از این رو مصرف قهوه سوپریم گانودرما به ورزشکاران توصیه می شود.

 

بهبود بیماری های تنفسی و سم زدایی
از دیگر خواص قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما می شود به بهبود بیماری های تنفسی اشاره کرد. مصرف منظم قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز به کاهش استرس و اضطراب کمک نموده و از این رو مصرف آن به افرادی که درگیر بیماری تنگی نفس، برونشیت و آسم هستند توصیه می شود.

سم زدایی و پاکسازی بدن از دیگر فواید و خواص قهوه گانودرما سوپریم محسوب می شود. از آنجا که نوشیدن منظم قهوه سوپریم گانودرما به رفع سموم بدن کمک می کند در بهبود عملکرد کبد که وظیفه آن سم زدایی بدن است موثر خواهد بود.

نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپریم

در کنار اطلاع از خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز باید در مورد نحوه صحیح مصرف این نوشیدنی مفید و خوش طعم نیز آگاهی های لازم را به دست آورد. دم کردن یک بسته یا تی بگ قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز در یک فنجان آب جوش به مدت چند دقیقه بهترین راه مصرف این نوشیدنی داغ می باشد. همچنین می توان این قهوه خوش طعم را پس از سرد شدن با یخ سرو نمود.

بهترین زمان مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز برای کاهش وزن مصرف این نوشیدنی قبل از وعده های غذایی می باشد. از نکاتی که در نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپریم برای لاغری باید مد نظر قرار داد مصرف منظم و روزانه این قهوه می باشد. در کنار آشنایی از خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز و نحوه مصرف آن باید از مصرف افراطی این نوشیدنی اجتناب نمود.

 

https://aryokala.ir/how-to-consume-dr-biz-supreme-coffee/



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

جهت آشنایی بیشتر با گانودرما کلیک کنید: قارچ گانودرما چیست
جهت آشنایی بیشتر با قهوه گانودرما کلیک کنید: قهوه گانودرما چیست

قهوه گانودرما

قهوه موکا گانودرما
به ترکیب قهوه و شیر و کاکائو، موکا یا موکاچینو گفته میشود؛ درواقع موکا، کافه لاته ایست که به آن کاکائو اضافه کرده ایم یا هات چاکلتی که به آن اسپرسو اضافه شده باشد.

قهوه موکا گانودرما
قهوه موکا گانودرما تنها نوشیدنی حاوی گانودرماست که در آن کافئین و کاکائو به همراه گانودرما در کنار هم قرار میگیرند و خواص کاکائو را در کنار خواص گانودرما خواهیم داشت. این امر به طور چشمگیری باعث افزایش سطح هشیاری و بالا رفتن تمرکز میشود به همین دلیل مصرف این محصول برای فعالیتهایی که فکری بوده و نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارند مانند حسابداری، یوگا و … بسیار مناسب میباشد.
همچنین خواص بوجود آمده در اثر کنار هم قرار گرفتن گانودرما، کاکائو و کافئین به بهبود سلامت پوست بسیار کمک کرده و تاثیر مثبتی بر آن میگذارد.

قیمت قهوه موکا گانودرما
قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز (روی جلد) با احتساب تخفیف رسمی شرکت به قیمت ۳۹۸ هزار تومان تقدیم شما می شود. علی رغم اینکه در برخی از سایت های بی نام و نشان (که به صورت مستقل و یا با سایت های واسطه ای فعالیت میکنند)، قیمت قهوه موکا گانودرما را زیر ۳۰۰ هزار تومان اعلام می کنند که البته تقلبی یا دستکاری شده می باشد به صورتی که در موارد دستکاری شده تشخیص عملا غیر ممکن است؛ ضمنا لازم به دکر است که قیمت قهوه موکا گانودرما دکتر بیز از ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ۳۴۰ هزار تومان به ۳۹۸ هزار تومان تغییر کرده است.

سایت گانودرما دات آی آر نمایندگی مستقیم محصولات شرکت دکتر بیز را دارا می باشد و اصالت محصولات خود را تضمین می نماید. در این صفحه میتوانید درباره نحوه خرید و مصرف گانودرما اطلاعات لازم را کسب نمایید: راهنمای جامع خرید قهوه گانودرما

خواص کاکائو
با مصرف کافه موکا گانودرما از خواص کاکائو نیز در کنار خواص گانودرما بهره مند خواهید شد. از مهم ترین خواص کاکائو به موارد زیر میتوان اشاره کرد (لینک منبع):

حاوی پلی فنول
تنظیم فشار خون
کاهش خطر حمله قلبی و سکته
بهبود جریان خون و عملکرد مغز
موثر در کنترل وزن و دیابت نوع ۲ و آسم
محافظت در برابر سرطان
سایر خواص کافه موکا گانودرما دکتر بیز
ایجاد حس آرامش، تسکین سردرد، بالابردن هشیاری ذهنی و تمرکز، کاهش خطرات بیماریهای قلبی و عروقی، رفع مشکلات پوستی

منع مصرف: زنان باردار و شیرده

ganuderma.irدرباره گانودرما دات آی آر
سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir :

تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
مشاوره تخصصی و دوره ای (حین مصرف) مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
مشارکت در فروش: پرداخت پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
پیشنهاد های ویژه که از طریق پیامک مطلع خواهید شد

 

https://aryokala.ir/what-is-ganoderma-mocac-coffee/



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

نکات مهم در زمان مصرف قهوه سوپریم گانودرما

علاوه بر آنچه باید باشد باید بدانید که در مورد زمان خوردن قهوه سوپریم نکاتی وجود داشته به طوری که لازم است بدانید در زمان مصرف این قهوه تا حد امکان بهتر است از مواد غذایی چون ذرت، شکر مصنوعی، تنقلات، لبنیات، سویا، ماهی و گلتون استفاده نکنید. همچنین لازم است بدانید اگر چه محدودیتی در شیوه مصرف قهوه سوپریم گانودرما وجود ندارد اما باید در مقدار مصرف این قهوه تعادل را رعایت کنید زیرا زیاده روی در آن می تواند مشکلاتی به وجود آورد؛ به طوری که معمولاً پیشنهاد می ‌شود روزانه بین ۱ تا ۶ گرم از این قهوه استفاده نمایید. این مقدار با توجه به نیازهای بدن و وضعیت سلامتی افراد مشخص می شود. همچنین توجه داشته باشید مصرف قارچ گانودرما با داروهای ضد فشارخون تداخل داشته زیرا این قارچ فشار خون را کاهش میدهد و همچنین داروهای ضد انعقاد خود نیز با این قهوه تداخل دارویی دارد.

هشدارهای جدی در استفاده از قهوه گانودرما سوپریم

توجه داشته باشید که امروزه بسیاری از افراد بدون توجه به برخی از عوامل و سلامتی خود، به دنبال استفاده و مصرف این محصول بسیار لذیذ هستند این در حالی است که افراد بایستی هشدارهای موجود در استفاده از قهوه گانودرما سوپریم را جدی گرفته و سعی بر آن داشته باشند تا بیش از اندازه قهوه ی مذکور را استفاده نکنند. از مهمترین هشدارهای لازم برای مصرف این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز برای افرادی که مشکلات قلبی و فشار خون بالایی دارند اکیدا توصیه نمی شود.

– افرادی که از برخی قرص های خاص روزانه استفاده مداوم دارند مانند آسپرین، استفاده از این محصول شگفت انگیز توصیه نمی شود.

– خانم هایی که در دوران شیردهی هستند حتما قبل از استفاده از این محصول با پزشک خود مشاوره های لازم را انجام دهند.

– افرادی که پیوند اعضا دارند استفاده از این محصول برای آنها ممنوع می باشد.

– خانم هایی که باردار هستند نمی توانند از قهوه گانودرما سوپریم استفاده کنند.

– بدون مشورت با پزشک کودک خود، اجازه مصرف این قهوه را به کودکان تان ندهید.

شما نیز می توانید با جدی گرفتن هشدارهای فوق اقدام به مصرف این نوشیدنی داشته باشید. در نظر داشته باشید که سلامتی بسیار مهمتر از زیبایی و لاغر به نظر رسیدن می باشد و به همین جهت تمام هشدارهای مذکور را جدی بگیرید.

 

خرید قهوه سوپریم دکتر بیز

برای خرید قهوه سوپریم دکتر بیز می توانید بر روی محصول مورد نظر خود کلیک نموده و آن را به سبد خرید خودتان بیفزایید تا از این طریق بتوانید مراحل بعدی خرید را طی نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را به ثبت برسانید. خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی ما یکی از بهترین و بی نظیرترین فرصت هایی می باشد که افراد می توانند به دست بیاورند چرا که در زمان بسیار کوتاهی می توانند با کیفیت ترین و بهترین محصول را تهیه نموده و آن را خریداری کنند. همچنین شما می توانید قبل از خرید خود نظرات مشتریان سابق را نیز مورد مطالعه قرار داده و سپس اقدام به خرید این محصول شگفت انگیز و بی نظیر داشته باشید.

 

خرید قهوه سوپریم با قارچ گانودرما از ما

اگر می خواهید که قهوه گانودرما سوپریم را بدون داشتن هر گونه نگرانی و مشکلی تهیه و خریداری کنید می توانید از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام به خرید نموده و سپس مورد استفاده قرار دهید. فروشگاه اینترنتی دمنوش لاغری با داشتن سابقه ی بسیار طولانی در زمینه عرضه بهترین و با کیفیت ترین نوشیدنی ها و دمنوش ها توانسته است به یکی از معتبرترین و قابل اعتماد ترین فروشگاه ها در این زمینه تبدیل شود شما می توانید از این فروشگاه قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز و ویژگی های این محصول را نیز به دست آورده و سپس تصمیم نهایی خود را در مورد خرید آن بگیرید.

 

خرید قهوه گانودرما سوپریم اصل

برخی از شرکت ها و فروشگاه ها به دنبال عرضه و فروش محصولات تقلبی از قهوه گانودرما سوپریم هستند چرا که امروزه مردم علاقه زیادی را برای استفاده از این محصول از خود نشان داده اند و همین امر نیز این متقلبان را تشویق نموده تا محصولات فیک را روانه بازار کرده و از این طریق سود بسیار خوبی را به دست بیاورند. محصولات تقلبی این قهوه نه تنها تاثیری را در لاغری و سلامت افراد خواهد داشت بلکه استفاده مداوم آن سبب بروز برخی از مشکلات گوارشی و حساسیت ها خواهد بود هم چنین در بسیاری از موارد شاهد افزایش وزن نیز هستیم. به همین جهت توصیه می شود که برای خرید اصل این محصول از فروشگاه های معتبر و قابل اطمینان اقدامات لازم را انجام داده و اصل این قهوه را تهیه و خریداری نمایید.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 340 هزار تومان


1 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 840 هزار تومان

 

 

قیمت قهوه سوپریم دکتر بیز

یکی از رایج ترین سوالاتی که در مورد خرید قهوه سوپریم وجود دارد قیمت این محصول می باشد. قیمت قهوه سوپریم دکتر بیز در مقایسه با دیگر نوشیدنی ها نسبتا گران بوده ولی با این حال افراد می توانند با توجه به قدرت توان خرید خود، بسته مورد نظرشان را تهیه و خریداری کنند. توجه داشته باشید که قهوه گانودرما سوپریم در فروشگاه های مختلف به قیمت های بسیار متفاوتی عرضه می شود که شما می توانید قبل از خرید خود این قیمت ها را مورد بررسی قرار داده و یکی از بهترین آنها را خریداری و تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی ما مناسب ترین و معقول ترین قیمت را برای این محصول در نظر گرفته است تا از این طریق بتواند توجه و رضایت خریداران را به سوی خود جلب کند به همین جهت توصیه می شود که این محصول را با قیمت های بسیار بالا از وب سایت های دیگر تهیه و خریداری نکنید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
شاید برای شما هم سوال باشد که آیا سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری موثر است ؟ در پاسخ باید بگوییم بله تاثیر دارد بدلیل اینکه مهم تر از همه سیر سیاه بسیار سطح انرژی و شادابی بدن را در طول روز بالا می برد و باعث می شود تحرک بدنی شما بالا رفته و بدون اینکه احساس خستگی کنید می توانید مقدار زیادی کالری بسوزانید . مثلا اگر شما هر روز صبح ناشتا یک حبه سیر سیاه بیز مصرف کنید علاوه بر کلاژن سازی و افزایش مقاومت بدن ،میزان سولفور موجود در آن باعث می شود به هیچ عنوان دردهای ناشی از تحرک زیاد و ورزش را احساس نمی کنید . اگر قصد کاهش وزن بصورت طبیعی و پایدار را دارید مصرف روزانه این کالا توصیه می گردد.

لازم به ذکر است سیر سیاه انرژی زا است و باعث افزایش مقاوت بدن می‌شود، ورزشکاران طرفداران خوبی برای خرید این سیر جادویی هستند. آن‌ها معمولا سه بوته در طول روز مصرف می‌کنند. یک بار معمولا در وعده صبحانه، یک بار قبل از تمرین و یک بار به عنوان میان وعده.

تفاوت سیر سفید و سیر سیاه
قبل از خرید سیر سیاه شاید برایتان سوال باشد که تفاوت بین سیر سفید و سیر سیاه چیست ؟

سیر خام تلخ است و بسیاری از افراد طعم تلخ را دوست ندارند اما بالعکس، سیر سیاه بسیار شیرین است و می‌توانید آن را با لذت میل کنید.
بعد از مصرف سیر خام دهان بوی بدی می‌گیرد و اگر شما بخواهید با کسی صحبت کنید بسیار زشت و ناپسند است که دهان شما بوی سیر دهد اما با خیال راحت در هرجایی می‌توانید سیر سیاه مصرف کنید چرا که بدون بو است.
سیرخام کمی سفت است و جویدن آن کمی دشوار است اما سیر سیاه دارای بافت جویدنی و نرم می‌باشد.
طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز
طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز مانند سیر سفید معمولی است و بهترین موقع برای مصرف آن صبح ناشتا است. می توانید آن را همراه نان در وعده های صبحانه میل کنید. اگر چند روز خوردن سیر سیاه در صبح را امتحان کنید متوجه می‌شوید که در آن روز چقدر شما با انرژی و سرحال هستید. هم چنین توصیه می‌شود به علت انرژی زا بودن قبل از خواب آن را نخورید باعث بی‌خوابی در شما می‌شود.

چه مدت می‌توان سیر سیاه را نگهداری کرد؟
ماندگاری سیر سیاه بسیار زیاد است شما می‌توانید آن را در پلاستیک یا شیشه در دمای معمولی منزل تا یک سال نگهداری کنید. مصرف کنندگان سیر سیاه سیر سیاه برای اولین بار در کشور کره برای مصارف دارویی تولید شد. در گذشته سیر سیاه به عنوان یک غذای سنتی در کشورهای آسیایی مانند ژاپن، تایلند و کره جنوبی مصرف می‌شده اما در دهه‌‌های اخیر به علت آشکارشدن مزایای آن بر همگان، افراد زیادی به خرید سیر سیاه روی آورده‍‌اند و این محصول توانسته پا در بازارهای جهانی بگذارد.

 

موقع خرید سیر سیاه باید توجه کنید که چه سیر سیاهی می خرید و آیا از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است یا نه. سیر سیاه دکتر بیز (شرکت بازاریابان ایرانیان زمین) به روش فروش بازاریابی شبکه ای (بازاریابی نتورکی) به فروش می رسد که به علت وجود فروشنده های واسط، قیمت بالاتری نسبت به دو برند دیگر دارد. بازاریابی شبکه ای یک روش فروش محصول است که در آن بازاریاب علاوه بر پاداشی که بابت فروش مستقیم کسب می کند، بابت فروش محصول افرادی که توسط او معرفی شده اند نیز درآمد کسب می کند و همین باعث می شود قیمت بالاتری به مشتری تحمیل شود.

ویژگی های سیر سیاه با کیفیت
سیر سیاه با کیفیت که خواص درمانی چند برابر نسبت به سیر معمولی دارد، باید چند ویژگی داشته باشد:

۱- سیر سیاه باید از تخمیر سیر تازه و ارگانیک و سالم به دست آمده باشد.

۲- فرآیند تخمیر سیر باید با روش های علمی و مطابق تحقیقات انجام شده باشد. اگر فرآیند تخمیر درست انجام نشود می تواند منجر به خشک شدن سیر سیاه، سخت شدن جویدن آن و همچنین شیرین نشدن آن بشود.

۳- باید تاریخ انقضای سیر سیاه مناسب باشد. سیر سیاه در دمای اتاق ۲ تا ۳ ماه بعد از تولید دوام می آورد و بعد از آن فاسد می شود یا کپک می زند. اما اگر در فریزر نگهداری شود می تواند تا یک سال سالم باقی بماند. محصولات سیر سیاه که معمولا مدت زیادی در دست فروشنده های واسط در دمای اتاق نگهداری شده اند احتمالا یا سریع تر فاسد می شوند یا مواد نگهدارنده دارند که در مورد مصرف آن ها باید احتیاط کنیم.

مزایای سیر سیاه بایادی
بایادی یکی از تولید کنندگان سیر سیاه با کیفیت است که فروش بدون واسطه سیر سیاه را در فروشگاه اینترنتی خود انجام می دهد. خرید سیر سیاه بایادی مزایایی دارد:

۱- بایادی خود تولید کننده سیر سیاه است و با خرید از بایادی واسطه ها حذف شده و شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب سیر سیاه تهیه کنید. قیمت سیر سیاه بایادی برای یک بسته ۲۰۰ گرمی فقط ۷۷ هزار تومان است.

۲- روش تخمیر سیر برای تولید سیر سیاه در بایادی طبق روش های علمی و به روز دنیاست و فرمول خاصی دارد که منجر به تولید بهترین سیر سیاه می شود. به علاوه تولید سیر سیاه در تونل‌های مدرن و هوشمند جهت کنترل حداکثری کیفیت انجام می شود.

 

 

منبع معتبر نوشته های بالا



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

چرا قهوه گانودرما دکتر بیز بنوشیم؟

برای رفع خستگی ناشی از کار و تمدد اعصاب انواع قهوه مخصوصا قهوه های گانودرما دکتر بیز بهترین گزینه می باشد. پودر گانودرما دکتر بیز را می توان در آب جوش حل نموده و در طول ساعات روز مصرف نمود. میزان استاندارد مصرف محصولات گانودرما بیز در طول روز بین یک تا چهار گرم می باشد. مصرف منظم محصولات قارچ گانودرما بیز سبب تنظیم فشار خون شده و سیستم ایمنی بدن را تا حد زیادی تقویت می کند.

کسانی که به دنبال مواد غذایی طبیعی برای تقویت حافظه هستند می توانند مصرف قهوه ی گانودرما دکتر بیز را در رژیم غذایی خود قرار دهند. ترکیبات موجود در قهوه گانودرما دکتر بیز به تقویت حافظه کمک نموده و دقت فرد را بالا می برد. از این رو از این قهوه خوش طعم می توان در جهت کاهش خطر ابتلا به آلزایمر بهره گرفت.
لاغری سریع با قهوه ی گانودرما دکتر بیز

کاهش وزن و لاغری یکی از دغدغه های افراد مخصوصا خانم ها می باشد. برای کاهش وزن یکی از بهترین راهکار ها استفاده از قهوه لاغری گانودرما دکتر بیز هست که مصرف منظم آن بدون صدمه رساندن به بدن به کاهش وزن منجر می شود. بر اساس تحقیقات صورت گرفته تاثیر قهوه گانودرما دکتر بیز برای لاغری قابل توجه بوده و نتایج مثبت آن را در کوتاه مدت می توان مشاهده نمود. از این رو افراد زیادی به دنبال دریافت محصولات گانودرما برای لاغری و کاهش وزن هستند.

نکته مهم در حوزه استفاده از محصولات گانودرما عدم افراط در مصرف این نوشیدنی های استاندارد می باشد. مصرف بدون مدیریت هر نوع نوشیدنی از جمله قهوه ی گانودرما دکتر بیز ممکن است سبب بروز آلرژی و مشکلات دستگاه گوارش شود.

تصویر ۲
خرید اینترنتی قهوه ی گانودرما دکتر بیز

مهم ترین دغدغه خریداران محصولات گانودرما تهیه این محصولات با قیمت مناسب می باشد. دسترسی به بسته بندی های اصل محصولات گانودرما از دیگر دغدغه های خریداران محسوب می شود. چون مصرف مجصولات تقلبی علاوه بر هدر رفت هزینه ممکن است سبب بروز مشکلات جسمی گردد. در حال حاضر در حوزه خرید و فروش محصولات قارچ گانودرما اصل نمایندگی ها به روش های مختلف مشغول فعالیت هستند.

برای تهیه جدید ترین بسته بندی های محصولات گانودرما دکتر بیز می شود از طریق سایت های خرید اینترنتی فعال در فضای مجازی اقدام کرد. در حال حاضر انواع و اقسام کالا از جمله انواع نوشیدنی از طریق سایت های اینترنتی عرضه می گردد. با مراجعه به سایت های تخصصی عرضه محصولات گانودرما می توان اطلاعات مربوط به این محصول، نحوه مصرف، قیمت فروش و نیز نحوه سفارش کالا را به دست آورد.

مزیت دیگر خرید اینترنتی محصولات گانودرما این هست که به دلیل عرضه بی واسطه و مستقیم کالا محصولات گانودرما با ارزان ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن به دست خریدار می رسد.

خرید قهوه سوپریم با قارچ گانودرما

متاسفانه امروزه شرکت ها و کارخانجات نامعتبر و بدون مجوز بسیار زیادی به دنبال سوء استفاده از نام و برندهای معتبر داخلی و خارجی بوده و با عرضه محصولات تقلبی، بی کیفیت و در برخی شرایط آسیب زننده به سلامتی، از اعتبار محصولات اصلی به شدت کاسته و منجر به ایجاد اعتراضات شدید در گروه مصرف کنندگان می گردد. توصیه می شود به منظور خرید مطمئن و تهیه محصول اورجینال حتما به مراکز خرید شناخته شده و معتبر مراجعه نموده و از تهیه قهوه سوپریم گانودرما با بسته بندی های نا آشنا و قیمت های بسیار پایین و یا بالا از مراکز نامعتبر اجتناب نمایید. با توجه به اینکه امروزه خرید اینترنتی و آنلاین از جمله راه های آسان، سریع و مقرون به صرفه در دریافت محصولات مختلف است، سوء استفاده های اینترنتی و کلاهبرداری ها در این زمینه بسیار شایع است و تیشه به ریشه اعتبار محصولات اصلی وارد نموده است. جهت دریافت محصول به شکل اینترنتی حتما به سایت های فروشگاه های اینترنتی شناخته شده مراجعه نمایید.

 

قهوه سوپریم گانودرما برای لاغری

یکی از معضلات بزرگ و بسیار آسیب رسان به سلامتی جوامع بشری، اضافه وزن و چاقی می باشد. کاهش وزن اصولی، لاغری و تناسب اندام از جمله راه های رسیدن به سلامتی و داشتن یک بدن بسیار سالم محسوب می گردد. از جمله خواص پرطرفدار و بسیار مهم قهوه سوپریم گانودرما، کمک به کاهش وزن و لاغری اصولی و صحیح بوده و هیچگونه عارضه جانبی آسیب رسانی به کبد و کلیه ها وارد نخواهد نمود. توصیه می شود این نوشیدنی را نیم ساعت پیش از صرف وعده غذایی مصرف نموده و اثرات لاغری آن را تجربه نمایید. قهوه سوپریم گانودرما با دو مکانیسم کاهش اشتها و میل به ریزه خواری و افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن، قادر به ایجاد کاهش وزن و لاغری در مصرف کنندگان است.

قهوه سوپریم علاوه بر تاثیر بسیار شگفت انگیزی که بر تناسب اندام داشته، می تواند با افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن از بروز چاقی پیشگیری نموده و شما را در وزن ایده آل ثابت نگاه دارد. خرید قهوه سوپریم از پیشنهادات ویژه شرکت دکتر بیز است و می تواند رضایتمندی و خرسندی را در مصرف کنندگان به ارمغان آورد. مقرون به صرفه بودن قیمت قهوه سوپریم از ویژگی های بسیار مهم و قابل توجه در تهیه قهوه سوپریم گانودرما می باشد.

همانطور که پیشتر نیز ذکر گردید، مصرف قهوه ی گانودرما سوپریم به دلیل تاثیر بسیار زیاد گیاه جینسینگ موجود در آن، می تواند ناتوانی های جنسی، مشکلات باروری و بی میلی های جنسی به ویژه در آقایان را برطرف نموده و با قدرت افزایش ظرفیت اسپرمی و تحرک اسپرم ها تاثیر فوق العاده ای بر افزایش قدرت باروری داشته باشد؛ البته باید توجه داشت در این زمینه حتما با پزشک مشورت نموده و قهوه سوپریم گانودرما را به عنوان درمان مکمل مصرف نمایید. متقاضیان می توانند قیمت قهوه گانودرما سوپریم را در سایت فروشگاه های اینترنتی معتبر مشاهده نموده و سفارشات خود را ثبت نمایند.

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

سیر سیاه دکتر بیز 170 گرمی یک محصول پر طرفدار از محصولات شرکت دکتر بیز می‌باشد. به تازگی شرکت بیز اقدام به تولید و عرضه بسته‌های 170 گرمی سیر سیاه نموده است. سیر سیاه بیز در بسته‌بندی‌های پلمپ شده و کاملا بهداشتی به دست خریدار می‌رسد. زمان رسیدن این محصول به خریدار بعد از سفارش 3 تا 5 روز کاری می‌باشد که از طریق پست به شما تحویل داده می‌شود. شرکت بیز با تولید با کیفیت این محصول توانسته رضایتمندی مشتریان خود را به شدت افزایش دهد.

سیر سیاه چیست؟
شاید سیر سیاه شهرت سیر معمولی را نداشته باشد اما مزایای آن چندین برابر سیر معمولی است. قبل از هر چیزی ببینیم سیر سیاه چیست و چگونه تولید می‌شود. سیر سیاه از تخمیر سیر معمولی در دما و رطوبت معینی تقریبا 60 الی 77 درجه ساتیگراد در مدت ۶۰ الی ۹۰ روز به دست می اید بعد از این مدت سیر حالت ژله ای پیدا کرده تغییر رنگ می دهد و شیرین می شود. معمولا از آن به عنوان چاشنی و طعم دهنده در غذا استفاده می شود که خاصیت انرژی زایی زیادی دارد. به دلیل همین خاصیت انرژی زایی در تولید نوشابه و شکلات نیز از ان استفاده می شود.

سیر سیاه را از کجا بخریم ؟
در حال حاضر افراد متفرقه زیادی اقدام به عرضه سیر سیاه می کنند ولی آیا واقعا سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم ؟ بهترین و معتبرترین برندی که در ایران اقدام به تولید و عرضه سیر سیاه می نماید شرکت بیز است که مورد تایید وزارت بهداشت می باشد. کلیه محصولات ارائه شده دکتر بیز که در سایت اینچند بفروش می رسد اصل و دارای تاریخ مصرف مناسب می باشند.

خرید اینترنتی سیر سیاه دکتر بیز
جهت خرید اینترنتی سیر سیاه دکتر بیز در سایت اینچند می توانید کالا را به سبد خرید خود اضافه کرده ، سپس ثبت نام کنید و آدرس و مشخصات کامل را وارد کنید و پس از پرداخت نهایی سفارش بصورت انلاین ، سفارش شما ثبت و طی مدت 3 الی 5 روز در هر کجای ایران که باشید تحویل می دهیم.

قیمت سیر سیاه بیز
شاید شما هم با مقایسه قیمت سیر سیاه بیز در سایتهای مختلف تعجب کنید که چقدر قیمت های متفاوتی برای سیر سیاه بیز وچود دارد. مثلا در سایت اینچند شما می توانید پایین ترین قیمت را پیدا کنید .

سوال : آیا انواع مختلف یا اصل و غیر اصل دارد ؟ از کجا متوجه شویم که محصول ارسالی اصل باشد ؟ پاسخ : محصول اصلی ساخت شرکت بیز می باشد و بر روی بسته بندی علاوه بر لوگوی شرکت بیز ، علامت سیب سلامت از سازمان غذا و دارو وجود دارد .

سوال : چرا قیمت ها اینقدر متفاوت است ؟ پاسخ : فروشندگان سایت اینچند این محصول را بصورت عمده خرید می کنند و از تخفیف های زیادی برخوردار می شوند و اینجا این تخفیف را با شما به اشتراک گذاشته و محصول را با قیمت بسیار مناسب عرضه می نمایند .

سایت اینچند این ضمانت را به شما می کند که محصول ارسالی کاملا اصل و دارای تاریخ مصرف متعارف می باشد .در غیر اینصورت می توانید کالا را مرجوع نمایید

10 خواص سیر سیاه دکتر بیز
در اینجا خواص سیر سیاه دکتر بیز را به شما معرفی می کنیم

افزایش ایمنی بدن: اگر زود به زود مریض می‌شوید سیرسیاه با افزایش قدرت گلبول‌های سفید در بدن در برابر ویروس‌ها و باکتری‌ها مقاوت می‌کند.
جلوگیری از بیماری‌های قلبی: سیر سیاه دارای آنتی اکسیدان و سولفور لینولئیک اسید پلی فنال است و 18 از20 امینو آسید موردنیاز بدن را تامین می‌کند. فشارخون را کاهش می دهد وخون رارقیق می کند همچنین حملات قلبی و لخته های خونی و تراکم پلاکت های خونی را کاهش میدهد که باعث جلوگیری از بروز بیماری های قلبی می‌شود.
محافظ سیستم عصبی: استرس را کاهش داده، خواب را تنظیم می‌کند و کاهش های بدخلقی‌ها می‌شود.
درمان بیماری های تنفسی: سیر سیاه بیماری های تنفسی و آسم را درمان میکند و همچنین التهاب گلو و حنجره را از بین می‌برد.
درمان بیماری های کلیوی: سیر سیاه حاوی پتاسیم است که قدرت هضم قوی دارد به همین دلیل می‌تواند در درمان یبوست موثر باشد. کسانی از مشکل حفظ آب در بدن رنج می‌برند می‌توانند برای ادرار آوری از آن استفاده کنند.
ضد آلرژی: در بعضی از فصل ها مانند بهار که آلرژی و حساسیت زیاد می‌شود یا پاییز و زمستان که سرماخوردگی و گلو درد زیاد است می‌توانید سیر سیاه استفاده کنید، این محصول باعث کاهش آلرژی و التهاب گلو می‌شود.
درمان درد‌های مفصلی: سولفور موجود در سیر، ورم‌های مفصلی و دردهای ناشی از آن را کاهش داده و مانع بروز دردهای ماهیچه ای می‌شود.
کلاژن سازی: سیر سیاه خاصیت کلاژن سازی دارد و با مصرف آن کلاژن در پوست افزایش پیدا می‌کند. افزایش کلاژن باعث طراوت و شادابی پوست و قاعدتا چهره می‌شود. هم‌چنین برای افرادی که با خشکی و قرمزی پوست مواجه هستند بسیار موثر است و با از بین بردن رادیکال های آزاد از پیری زودرس جلوگیری می‌کند.
مبارزه با خستگی: مصرف سیاه در روز باعث افزایش مقاوت بدن و کاهش خستگی ناشی از بی خوابی، کار زیاد و فعالیت‌های روزانه می‌شود.
از دیگر خاصیت‌های سیر سیاه می‌توان به ضد چاقی و ضد سرطان و موثر در درمان زود انزالی .

شاید برای شما هم سوال باشد که آیا سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری موثر است ؟ در پاسخ باید بگوییم بله تاثیر دارد بدلیل اینکه مهم تر از همه سیر سیاه بسیار سطح انرژی و شادابی بدن را در طول روز بالا می برد و باعث می شود تحرک بدنی شما بالا رفته و بدون اینکه احساس خستگی کنید می توانید مقدار زیادی کالری بسوزانید . مثلا اگر شما هر روز صبح ناشتا یک حبه سیر سیاه بیز مصرف کنید علاوه بر کلاژن سازی و افزایش مقاومت بدن ،میزان سولفور موجود در آن باعث می شود به هیچ عنوان دردهای ناشی از تحرک زیاد و ورزش را احساس نمی کنید . اگر قصد کاهش وزن بصورت طبیعی و پایدار را دارید مصرف روزانه این کالا توصیه می گردد.

لازم به ذکر است سیر سیاه انرژی زا است و باعث افزایش مقاوت بدن می‌شود، ورزشکاران طرفداران خوبی برای خرید این سیر جادویی هستند. آن‌ها معمولا سه بوته در طول روز مصرف می‌کنند. یک بار معمولا در وعده صبحانه، یک بار قبل از تمرین و یک بار به عنوان میان وعده.

تفاوت سیر سفید و سیر سیاه
قبل از خرید سیر سیاه شاید برایتان سوال باشد که تفاوت بین سیر سفید و سیر سیاه چیست ؟

سیر خام تلخ است و بسیاری از افراد طعم تلخ را دوست ندارند اما بالعکس، سیر سیاه بسیار شیرین است و می‌توانید آن را با لذت میل کنید.
بعد از مصرف سیر خام دهان بوی بدی می‌گیرد و اگر شما بخواهید با کسی صحبت کنید بسیار زشت و ناپسند است که دهان شما بوی سیر دهد اما با خیال راحت در هرجایی می‌توانید سیر سیاه مصرف کنید چرا که بدون بو است.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b2%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%86%d8%b2%d8%a7%d9%84%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خرید قهوه موکا دکتر بیز
با خرید قهوه موکا گانودرما می توان از فواید و خواص متنوع این نوشیدنی خوشمزه و خوش طعم بهره برد. جهت سفارش قهوه فوری موکا راهکار های مختلفی پیش رو خریداران خرده و عمده این قهوه استاندارد قرار دارد. بهترین راه برای اطلاع از قیمت قهوه موکا دکتر بیز و خرید این محصول سر زدن به سایت خرید اینترنتی محصولات دکتر بیز می باشد.

با سر زدن به سایت خرید قهوه موکا بیز می توان اطلاعات مختلف از جمله فواید و خواص قهوه موکا گانودرما، قیمت قهوه فوری کافه موکا و نحوه سفارش این محصول را دریافت کرد. از مزایای خرید قهوه موکا گانودرما دکتر بیز می شود به دریافت قهوه موکا دکتر بیز با قیمت ارزان و بسته بندی های اصل اشاره نمود. همچنین با سفارش اینترنتی خرید قهوه موکا دکتر بیز در هزینه های جانبی خرید نیز صرفه جویی می شود.

نحوه مصرف قهوه فوری موکا با پودر قارچ گانودرما

استفاده از قهوه فوری موکا همراه باپودرقارچ گانودرما به این ترتیب است که یک ساشت از قهوه فوری موکا همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ را داخل یک لیوان آب جوش می ریزید و قبل از صبحانه میل کنید. مصرف برای زنان شیرده و باردار افرادی که فشار خون بالا دارند و افرادی که پیوند اعضا انجام دادند باید با مشورت پزشک صورت گیرد. یک ساشت از قهوه ی موکا گانودرما از پودر قارچ گانودرما حاوی 2 گرم قند، 4/0 گرم چربی، 1/0 گرم اسیدهای چرب ترانس، 005/0 گرم نمک می باشد.

 

ویژگی های منحصر به فرد قهوه موکا با قارچ گانودرما

قهوه گانودرما کافه موکا دارای خواص شگفت انگیزی می‌ باشد به دلیل وجود عصاره گانودرما دارای خواصی نظیر منیزیم، فسفر، پتاسیم و منگنز می ‌باشد. با افزایش متابولیسم بدن از تجمع چربی های بدن کاسته می ‌شود و به شما به لاغری و تناسب اندام کمک می ‌کند.

مضرات استفاده از قهوه فوری موکا
اگر گفته شود قهوه فوری کافه موکا همراه با قارچ گانودرما هیچ ضرری ندارد کاملا اشتباه است چون هر ماده و دارویی چه گیاهی و چه شیمیایی در کنار فوایدی که دارد مضراتی نیز دارد. که قهوه فوری کافه موکا همراه با پودر قارچ گانودرما نیز دارای یک سری مضرات است که عبارتند از مشکلات گوارشی و کلیوی، افزایش ضربان قلب،دردهای عضلانی، بی خوابی، بی قراری، لرزش دست و اضطراب به همین علت در مصرف این قهوه میانه رو باشید و بیشتر از حد از آن استفاده نکنید به ویژه افرادی که به قارچ گانودرما حساسیت دارند نباید از این قهوه استفاده کنند.

قهوه گانودرما در طعم‌ های مختلفی تولید می‌ شود برای بیماران دیابتی بسیار توصیه می شود. هر ساشه از قهوه گانودرما باید ظرف 1 یا دو روز استفاده شود در غیر این صورت دیگر قابلیت استفاده ندارد. با مصرف پراکنده قهوه گانودرما نمی توانید از همه خواص و ویژگی های آن استفاده کنید بنابراین مصرف منظم قهوه گانودرما بسیار موثر در سلامتی افراد می ‌باشد و خیلی زود تاثیرات معجزه آسای آن را در روند بهبود بیماری های خود خواهید دید.

جینسینگ چیست
جینسینگ در برگیرنده دوازده گونه از گیاهان خانواده پاناکس است. این گیاه ریشه گوشتی دارد و در برخی نواحی آمریکای شمالی و آسیا که آب و هوای خنک دارند رشد پیدا می‌ کنند.آن بخش از گیاه جینسینگ که مفید است به صورت خشک شده یا تکه تکه در دسترس عموم قرار می‌ گیرد و آن قسمت از گیاه که دارای برگ های سبز و بیضی شکل است کاربردی ندارد و جینسینگ آمریکایی و آسیایی هر دو دارای خواص درمانی زیادی هستند که عبارتند از کاهش قند خون، کلسترول و فشار خون کمک به درمان ناباروی مردان و مدیریت اختلالات جنسی. ریشه جینسینگ مصرف خوراکی دارد و در مکمل ها و نوشیدنی ها از آن بسیار استفاده می ‌شود. سه نوع جینسینگ با توجه به نحوه رشد و استفاده از آن موجود است.

جینسینگ تازه: زمانی که گیاه چهار سال یا کمتر دارد.

جینسینگ سفید: ریشه طبیعی سفید و خشک شده جینسینگ

جینسینگ قرمز: پختن جینسینگ با بخار باعث قرمز شدن آن می ‌شود

 

قهوه گانودرما جینسینگ دارای خواص بسیار زیادی است و از گذشته در چین بسیار مورد استفاده قرار می گرفته این قهوه حاوی گیاهان خرنوب، جینسینگ، گانودرما و قهوه است. ریشه گیاه جینسینگ موجود در قهوه طبیعتی گرم و خشک دارد و همچنین دارای خواص درمانی بسیار زیادی است. خرنوب گیاهی است به رنگ قهوه ای و طعمی شبیه عسل دارد و بسیار شیرین است و در ترکیب این قهوه از آن به عنوان یک شیرین کننده طبیعی استفاده می‌ شود.

خواص قهوه فوری گانودرما جینسینگ

از ویژگی های قهوه گانودرما جینسینگ این است که بسیار آرامش بخش است و باعث کاهش استرس می ‌شود. برای بهبود بیماری‌ های ریوی، برونشیت و آسم بسیار موثر است. در بهبود بیماری ام اس موثر است و افراد زیادی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری از این قهوه استفاده می ‌کنند. این قهوه برای افزایش قدرت جسمی و جنسی بسیار تاثیرگذار است. برای درمان ناباروری و تحرک اسپرم برای آقایان مورد استفاده قرار می ‌گیرد. با تمام خواص و ویژگی های عالی این محصول ولی استفاده از این محصول برای بیماران قلبی و عروقی توصیه نمی‌ شود.

 

امروزه با توجه به تغییرات سبک زندگی اعم از غذاهای فست فودی،فشارهای اقتصادی و.. همه ی ما گرفتار برخی از بیماری‌ها شدیم با استفاده از معجون معجزه آسای پودر قهوه موکا و قارچ گانودرما دیگر نیاز به استفاده از انواع قرص و دارو ندارید.

 

قهوه موکا چیست؟
به ترکیب شکلات و قهوه ،موکا گفته می‌شود امروزه ما موکا را نام یک نوشیدنی می‌دانیم ولی موکا در واقع نام بندری در امتداد دریای سرخ است.شهر ساحلی موکا از قرن 15 تا اوایل قرن 18 از بازار های بزرگ عرضه قهوه بوده است دستور تهیه یک قهوه موکا خوش طعم به این ترتیب است.

2 شات اسپرسو

یک سوم قاشق چایی خوری شکلات داغ

یک ششم قاشق چایی خوری شیر جوشیده

یک لایه نازک از کف شیر برای ریختن روی آن

با چند تکه شکلات تیره یا یک شات شکلاتی قهوه موکا خود را تزیین کنید

 

مزایای قهوه موکا
قهوه موکا به دلیل کافئین در آن سبب افزایش سطح هوشیاری مغز و افزایش تمرکز می‌شود.

سبب افزایش متابولیسم بدن در نتیجه افزایش چربی سوزی می‌شود

ویتامین های موجود در قهوه عبارتند از ویتامین ب2، ب3، ب5، پتاسیم و منگنز است

سبب بهبود بیماری دیابت نوع 2 می‌شود

موجب بهبود بیماری آلزایمر و زوال عقل و پارکینسون است

قهوه در مقابل سیروز از کبد محافظت می‌کند

شادی آور و ضد افسردگی است .موجب کاهش سکته قلبی می‌شود.و سبب افزایش طول عمر می‌شود

 

گانودرما چیست؟
گانودرما یک نوع قارچ است که برای اولین بار در کشور چین مورد استفاده قرار گرفت به علت خواص دارویی بیشمار آن در گذشته فقط پادشاهان چینی می توانستند از آن استفاده کنند ولی امروزه این نوع قارچ در کشورهای مختلفی از جمله ایران تولید می شود و دارای انواع و اشکال مختلفی می‌باشد حتی برخی از آن‌ها سمی هستند نوعی از این قارچ که دارای خواص بیشماری است گانودرما لوسیدوم می‌باشد.

 

ترکیبات گانودرما
گانودرما دارای مواد ارزشمند بسیاری است و در گذشته برای درمان و بهبود بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت.تعدادی از این ترکیبات عبارتند از:

ژرمانیوم ارگانیک: سبب بهبود جریان خون می‌شود و اکسیژن رسانی به سایر ارگان‌های بدن را بهبود می‌بخشد و بسیاری از سموم بدن را دفع می‌کند.

آدنوزین مونوفسفات: موجب از بین رفتگی عروق قلبی و کاهش احتمال سکته قلبی و مغزی می‌شود.

سوپراکسید دیسموتاز: موجب کند شدن روند پیری و جوان‌سازی می‌شود.

تری ترپن: سبب تقویت عملکرد سیستم گوارش می‌شود.

پلی ساکارید: موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و کلسترول و چربی خون را کاهش می‌دهد.

تری ترپن: سبب تقویت عملکرد سیستم گوارش می‌شود.

 

امروزه تمامی کافی شاپ های زنجیره ای و محلی طیف گسترده ای از قهوه را ارائه می کنند که بیشتر آنها پایه اسپرسو دارد. قهوه یک نوشیدنی کافئین دار است و انواع مختلف و گوناگونی دارد که یکی از آنها قهوه موکا نام دارد.

موکاچینو (به زبان ایتالیایی) یکی از چند نوع قهوه ای است ک طمع خاص و منحصر به فردی دارد و آن را در هر فصل و زمانی می توانید مصرف کنید و لذت ببرید.

 

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%da%a9%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

راه های خرید گن های ساعت شنی
برای خرید گن ساعت شنی با قیمت مناسب باید به این نکته توجه داشته باشید که اولا گن اصل باشد و دوما کدوم مدل گن و انتخاب میکنید با توجه به تعداد قزن ها و فنرهای گن که آن چیزی که نیاز خود شماست و بخرید.

*خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی
*خرید پستی گن ساعت شنی

محصول گن ساعت شنی خرید حضوری هم میتواند داشته باشد،به خاطر حساسیت انتخاب سایز گن که دقیقا اندازه باشد
ولی برای خرید گن لاغری ساعت شنی حتما نیاز به رفتن به بازار و مغازه و و قت تلف کردن نمیباشد.سایت فروش گن ساعت شنی در گوگل به مراتب دیده میشود ولی حواستان جمع باشد که از نمایندگی های اصلی این محصول و تهیه کنید.

سایت خرید گن ساعت شنی اصل همان سایت پرشین خرید است،الان قیمت گن ساعت شنی در بازار به مراتب بالا تر از قیمت های موجود در سایت ما است ولی این دلیل بر بی کیفیت بودن و یا تقلبی بودن جنس نیست.

پرشین خرید به دلیل اینکه مرکز فروش گن ساعت شنی است طبیعتا قیمت های پایین تری هم دارد
فروش حضوری گن ساعت شنی در پرشین خرید امکان پذیر است برای مشتری های وسواسی و سخت پسند و از آن طرف هم خرید اینترنتی گن ساعت شنی اصل هم در فروشگاه پرشین خرید با سریع ترین زمان ممکن به دست شما عزیران میرسد

 

گن لاغری ساعت شنی اصل ، هم لوگوی آنچری حک شده دور تا دور خود محصول و هم لاتکسش سفت تره به نسبت به سایز گن ها.
تشخیص اصل بودن گن ساعت شنی کار راحتی نیست پس توصیه میشود حتما از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

گن ساعت شنی اصل لاتکس با ابرند آنچری فقط دو رنگ مشکی و کرم دارد ولی گن ساعت شنی چینی رنگ های گوناگون و شادی دارد

معتبرترین سایت گن ساعت شنی اصل ؛سایت بزرگ پرشین خرید است.پس اکیدا توصیه میشود سفارش گن ساعت شنی اصل را فقط و فقط به ما بسپارید. و ما این ضمانت را به شما میدهیم که اگر گن ما گن ساعت شنس آنچری اصل نبود ما هزینه ی شمارو پس میدیم

سایز بند گن ساعت شنی آنچری


گن ساعت شنی عمده
خرید و فروش عمده گن ساعت شنی در فروشگاه پرشین خرید صورت میگیرد برای آندسته از عزیزانی که مغازه دار هستند و یا پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی دارند

خرید عمده گن لاغری ساعت شنی باید تعدادش بیشتر از 10 عدد باشد

و طبیعتا قیمت عمده گن ساعت شنی کمتر از قیمت های داخل سایت است.

 

 

سایت پرشین خرید آمادگی همکاری با هرگونه افراد و یا شرکتهایی رادارد که به دنباله فروش محصولات لاغری و گن های ساعت شنی میباشند ولی توان تهیه اجناس را ندارند.
ما آماده ایم تا به کمک شما به رویاهای خودمون یک قدم نزدیک تر بشویم،کافیه فقط شما بخواید.

 

 

در فروشگاه پرشین خرید گن لاغری ساعت شنی تاپی با قیمت خیلی مناسبی به فروش می‌رسد یکی از راههای شناخت گن ساعت شنی تاپی اصل از گن ساعت شنی تقلبی لیبل مارک مارک انچری است که روی خود گن حک شده است، خرید اینترنتی گن ساعت شنی جلیقه‌ای بسیار کار راحتی است و شما عزیزان با زدن بر روی دکمه خرید اینترنتی محصول خیلی راحت سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای با قیمت گن ساعت شنی بند سوتینی تفاوت چندانی ندارد ولی کارآیی این دو با هم متفاوت است.

شما عزیزان میتوانید گن ساعت شنی اصل کلمبیا را از فروشگاه بزرگ پرشین خرید تهیه کنید ما به شما این اطمینان را می دهیم که جنسی که از ما تهیه کرده‌اید اصل است.

در ادامه به شما اطلاعاتی در مورد مرکز خرید گن ساعت شنی و قیمت گن ساعت شنی مدل تاپی و خرید گن ساعت شنی جلیقه ای به شما داده میشود پس لطفاً ما را همراهی کنید..

گن ساعت شنی اصل قیمت بالایی نسبت به گن های ساعت شنی چینی دارد، قیمت گن ساعت شنی اورجینال یا همان کلمبیایی معمولاً ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بیشتر از گن های ساعت شنی چینی هستند.

شما عزیزان خرید گن ساعت شنی کلمبیایی را از فروشگاه پرشین خرید و با آسودگی خاطر انجام دهید ، چون تمامی اجناس داخل فروشگاه پرشین خرید اورجینال می باشند برای خرید حضوری گن ساعت شنی اصل کلمبیا از فروشگاه پرشین خرید به آدرس هایی که در سایت نوشته شده مراجعه بفرمایید خرید گن ساعت شنی آنچری مزایای زیادی برای شما عزیزان دارد که توی ادامه به آن پرداخته شده است قیمت گن ساعت شنی آنچری و یا همون قیمت گن ساعت شنی کلمبیایی نسبت به این ساعت شنی برند های مختلف متفاوت است شاید شما عزیزان مقداری گرون تر از این رو تهیه کنید ولی کیفیت بسیار بالایی دارد که شما را راضی نگه می دارد

 

 

 

گن ساعت شني اصل کلمبيا آنچري

 

http://harajkaade.ir/product/%da%af%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b4%d9%86%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()